Wednesday, January 19, 2011

perempuan : kewajipan atau keperluan ?

kenapakaubaca.[?]
" hihihi seronok dah kenal, tak seronok kalau berpisah nanti"-H.A

Forget the times she walked by, Forget the times she made you cry,
Forget the times she spoke your name, Remember now your not the same.
Forget the times she held your hand, Forget the sweet things if you can,
Forget the times & Don't pretend, Remember now she's just your friend.
i take your words babe.
definisi perempuan metropolitan ::
makin tinggi usia makin meningkat hormon makin sukar untuk difahami makin putar ayat makin celaru si lelaki. ngeh itu ke definisi terbaru?
atau definisi lain ;
perempuan kini dianggap metro sebab nak ikut arus semasa watdejadah ?-.- entah la, bagi aku
definisinya mudah , perempuan ; satu perkara yang sukar tapi diperlukan.
*tidak termasuk mak mak [ maksud aku si cewek cewek]

dan aku sedang fikir, aku perlukan teman hidup atau sebaliknya? setia pada yang lama atau lupakan yang lama walaupun pahit atau lupakan je semuanya ? erghh faks tadi KLMU bagi aku surat tawaran , nak ke taknak pergi .ambilan mac, masih terlalu awal -.- aku nak carik $$$$$$ nak beli apa yang belum terhajat.IF belum terhajat , nanti la aku nak jugakkkkkkkkkkk HREURHUREHUE.

dan aku pun tak paham orang yang cakap kerja takde life dan orang yang cakap jobless tu takde life.i think think this thing can bawak gaduh kalau fikir. " si polan polan ni tak guna betul , habiskan beras je kat rumah tak kerja " then yang jobless ni akan kata " suka hati aku lah nak kerja ke tak nak, aku ada benda lagi banyak nak buat. nak main game, tidor, balbalala mandi, setakat kerja dekat mall kau dah berlagak buat apa? macam la ada wawasan" nyeh 
dan jawapan balas pedas si pekerja " eleh janji aku ada new experience macamana nak punggah stok nak layan customer dapat lepak dengan kawan tiap tiap hari dapat jenjalan itu ini  dapat gaji rasa duit sendiri dan yang paling penting tahu PENAT itu $$$ " si jobless ada? tak kan? setakat lalui benda sama tak rasa rugi ke? ah? nak kondem? kondem la wa tak heran.  DAN alasan klise : aku tak puas cuti lagi.
"KERJA APA YANG TAK SUSAH?"
DAN aku rasa bersyukur sangat dah ada kerja yang rilex walau ada seteng orang anggap bosan. mungkin [manala tau kan] kat lluar sana still ramai lagi takde kerja? I hope i can stand for 3-4 months . :D
"no women no cries " prinsip baru. prinsip bagai pergi cari timba nak delete la // 
HRGEGEHRHEREH oh dah malam kthnkbyenites. see u laterrrs

No comments: