Saturday, January 1, 2011

klise #3263723627 nuyer

kenapakaubaca.[?]
" dan aku bukan macam dulu.tolong la faham kalau baik."-H.A


arghgh erghg erhehgh HURERERHUREREER masih sama tak dapat beza apa berlaku 2010 ; apa berlaku weh [?] 2011 apa pulak berlaku? tahun macam sama cuma umur je mungkin berbeza makin matang makin besar makin menuju kematian. KLISE peduli kan bunga api ambang tahun baru kat dataran merdeka , kat the curve ikano balabla bukit bintang pffffttt semua itu klise tak habis habis bunga api maksiat alkufurun semua tu tapi apa beza aku pergi uptown ada dangdut macam konsert versi bajetciput artis mee segera maggi cup mungkin -.- ada ramai orang 1Malaysia itu yang penting. "i helped u and now this what I get. thankzz" memang tak arh aku tolong lagi dah kalau aku diam tu kau pepaham je la.

"kau cakap orang kau pun sama." dan " kau yang cakap orang ni pun sama dengan je" letih layan karenah. pfttt. baik korang ikut amirul masuk hutan sana haihaiahhuahauhau. aww " hai budak times,syoknye kerja awak!" had a blast reunion [ala ala newyear] camp fire perghh best la sial makan ayam berapa ketul tak ingat sampai terlupa .tanxk for the day guys. cerita hantu? sempat merayap ke giza [bukan gaza] ? jakun skuter? barai la.

ISNIN misi cari kerja. .elee takde ke kerja datang offer kat aku HAHA ok tak lawak.
ah malas harap sangat. 1/1/11; tarikh je cantik hati tak cantik still munafikunasian semua la buat apa. tiada beza tahun lepas tahun ni. mungkin tahun lepas aku takde cikenpop bintik bintik kat muka tahun ni ada. haih. mungkin ada jerawat bertambah lagi. .lalalalalaa kthkbyenites semoga tahun ni penuh rahmat. Allah bless.

No comments: