Thursday, January 13, 2011

riax

kenapakaubaca.[?]
"aku loser. tapi jangan senang senang kritik. dalam filem, loser tu hero tau ! "-H.A

jerin sedang meningkatkan mutu bahasa inggeris dia , sila tekan butang R di alat kawalan jauh astro keyboard anda  -.- 

"is it differ when someone tries to show off or show off secara tersirat? " *rojak pon sodap.
entah lah bagi aku dua dua sama sebab term dia "show off" faklu nak show off dengan aku ingat gua heran ? cukuplah aku dah 'jatuh ditimpa tangga' tapi sedang membaiki balik tangga tu , kira nak buat comeback la ni. aku ingat lagi aku show off masa darjah darjah. betul kata orang, what goes around , comes around. kan? sekarand dah insaf. dulu tak lagi. aku nak berubah. mungkin? *kene luda* kthnkbye nites. harini kerja sangat best. :D esok? aiyak ada sale la kena punggah rak. ailikeee -.-

konklusinya : english 10% bahasa 90%. -.- loser kan? tapi i hero yuu.. jangan main gila dengan aiii.. oh mula terpikat dekat lagu neyo. one in a million. lagu lama kan? HAHA oh ni gara gara belL la ni .adui

No comments: