Thursday, January 27, 2011

tipikal

kenapakaubaca.[?]
"MUHEUEHUEHU SATU impian dan tercapai, next! "-H.A


kehidupan norma aku untuk hari ni sahaja atau seterusnya : C/O -->>bangun menggeliat ,salahkan masa sebab masih ngantuk bangun awal padahal diri sendiri dah berazam nak tidor awal tapi tetap jugak tidor lambat , bangun amik towel , masuk bilik air mandi , siap pakai uniform sekolah , naik rapid beca kalau ada rezeki naik motor punch in , break ikea coldstorage ikea cold stroage ikeab alblabalabl repeated #46748348 times dan punch dan seterusnya eh dah balik la, punch lagi keluar berlalu pergi dari the lengkung, singgah MJ= SMKs10 , kalau nak bergossipsipi pergi sana kalau nak menyundal hurmmmm -.- tiada masa // makna perkataan menyundal dasarwarsa kini. balik rumah, papa jemput dan tidor .ulang C/O untuk hari seterusnya. -_- sadisnya. dan begitulah kehi"dupan bekerja. yang selalu diwara warakan oleh senior seblum ni, yang selalu nak dibuat masa masih menggatal duduk SPM 2010 , pada pertengahan tahun. aku ingat lagi kawan aku yang bernama tipah [bukan nama sebenar , lelaki] " eh lepas SPM jom la carik kerja, carik experiens"-- katanya suatu ketika dulu dan sekarang. dia huru hara. alhamdulillah aku tak. :') persetanzzkan cerita di atas. cerita diatas adalah sesuatu yang sedang dialami buat masa ini. HEREHEURHURHUEHREU servis karently not ebelebel. 
**
"lepas ni no more love i think, sampai la aku jumpa perempuan yang betul betul tahu apa itu ^%&%* -.- "euhe yang tak tau ^*&&*( ni payah sikit. payah betul nak sayang, faham , kenal , dan setia. HAHAHA -.- enoying gila eh velentaine day nak dekat? apa aku kisah? aku taknak jadi munafikunKAFIRUNasikun semua aku tak sambut mhueh" bukan hari tu je kita sayang. hari hari kita sayang kan? 
**
"Wahai ayam ayam dan kekobisan sekalian, dimanakah engkorang? aku rindu kangen sangat bangat sama kamu semua" !! :') dah sudah la tu jerin aku rasa kau takde idea dah nak tulis, makin lama makin gila aku tengok so baik kau stop menulis. delete je blog ni . "eh itu la yang aku nak fikirkan ni" HAHAH k la bye.OMGGGGG JB nak buat konsert? makin ramai la pakai topi macam dia etctectctcetce buat rambut macam dia. rambut macam dia kalau buat kat saloon, harga cecah rm1750 samting i guess ! -.- enoying. doncu want copy my hair? maggi can be eaten . -.-

 
kau gay kau terangsang la -.-
(habis ranap blog aku papar gambar dia)

No comments: