Tuesday, January 4, 2011

patah kaki bukan patah hati

kenapakaubaca.[?]
"bilew internet nak laju ni?"-H.A

firstday school ? pelantikan ketua kelas penolong etc etc etc setiausaha bendahari along kami mahu tolong ? cekik darah setahun 24rm? klise cerita pasal rindu sekolah HAHA [gelak paksa yang teramat paksa] dan hari ni setelah menjelajah shopping complex macam nak beli belah padahal tak , akhirnya dapat jugak aku cari kerjaa heh . kesian la diorang yang masih tanam anggur atau kesian lah dekat aku yang baru nak rasa kerja. ? ragging / bullying / black mailing ? kamon this is not schooling animore . heh dan sumpah hari ni terasamacam best , cam best la tapi entah ada parasit mana tah tadi merosakkan hari aku . so kay janji dia takkacau hidup aku cuma perasaan aku goyah sebab penat jelajah i-city koolzzz gilew :D 
dan aku jadi warga crocs. ho hoi tunggu aku rabuzzz ni plan esok masih dengan membuta. "KAF kah kroks?" krok krok krok kthnkbyenites

p/s::" nak amik gambar mana nak cakap dahh .nasib la terlepas jugak rindu en?" :)

*gambaran esok la uplodzz lepas ni mungkin busy membutazzz.* 2011 tahun kurang blog rasanya? cakap je manusia sentiasa munafikun. -_-

No comments: