Monday, January 10, 2011

klise #1 : nak marah tapi tak marah


kenapakaubaca.[?]
" aku kejam suka sangat buat perempuan macam tu.haih."-H.A
ohhh shit ana raffali yangsetahun jagung yang aku baru dgr nama dia naik baru baur ni MENANG AJL?? tak gunaa juri tidor ka? -.- haihh zzzzzzzzz jatuh lagi muzik malaysia.kalau nak bagi menang pun tunggu la 2 3 4 5 6 tahun lagi. ni tak. rasuah ke? SPRM sila jalankan misi anda mehueheuheuheue tapi memang sedih la dengan result AJL. haiyak

walau kedai kami jual kasut ingat kedai kami tempat repair kasut? Ya Allah .banyaknya ragam manusia manusia kememeh kenapa la manusia sekarang banyak betul cekemeneh *cekemeneh =ragam / pe'el .hish nasib ai ada iman u know kalau tak dah lama kedai crocs tu ranap // atau muka orang kastemer berbirat birat kene baling dengan selipar getahplastik tu -.- cis.  // atau mulut kene sumbat dengan scan haihaiahia ok enoyign enoying stop borak pasal kerja. letih rimas penat zzzzzz OH baru nak lari dah muncul keberlagakann manusia sekelian alam tak sudah sudah betul menyampah je. ok kau kaya , dah diam. aku tak hanyut dalam momokan wang wang zzzzzzzzzzz masuk kubur nanti kau bawak la wang sekali tak pun tanam je jasad kau dengan wang tak payah tanah lagi dah. eh klise tak kalau aku cakap manusia leka? -.- ok klise erghegrheghregh no feel to write about

"can u give me size 6?"
"errr?? what u want?" HAHAHAH
bahasa jeringgeris mula tersebar di serata ikano ,muheuheueh kthnkbyenite nak tidor esok morning lusa cuti [selasa] yeay! eh bye.//
ok takpayah nak batak sangat
p/s: rindu

**
eh tak sama ke uptownn ciplak punya dengan ori? eh tak boleh ke aku resist nostalgia lama lama? susah betul nak lupakan? dan tak boleh ke aku nak lupakan kau ? tak boleh ke aku nak berpijak di bumi ini dengan kaki sendiri? bolehkan aku tak harap kan sesiapa? kalau ada masa aku buktikan la yer. kau nak tengok sangat langit tu tinggi ke rendah atau kau tu yang rendah ke lopek.lopek la.eh meroyan kejap k bye

No comments: