Tuesday, January 4, 2011

senyum munafikun

kenapakaubaca.[?]
"bagus sangat la tu?"-H.A
so ada bila orang tacing / taknak kawan / tak bertegur balablalab then aku balik ke terhegeh hegeh nak carik balik kau nak mintak maaf sorry la ngeh -.- aku takkan tegur // mintak sorry kalau tu bukan salah aku. clear kan. tak kisah dah la sebab life aku bukan bergantung kat siapa siapa pun sekarang dah tertulis ajalmauthidupmatirezeki kita kan oleh qada' dan qadar?  "Bila kita kehilangan sesuatu,percaya la berjuta yang bakal menanti di hadapan"
OH shit sekarang tak klise kalau aku rasa aku rindu sekolahsux dulu mana semua mana kelas 5aktif eh tak 4 aktif eh tak kelas paling gempak kelas 3aktif 2008 la :'( miss that moment , terasa nostalgic gila lagi lagi bila sorang sorang blah tercampak ke asramaasmara // atau mrsm puih. rindu semua mana engkorang? ok mesti reunion kan nanti.jangan lupa jemput si penulis blog no more word to say. feels empty buat masa sekarang dalam hati ber-wondering apa aku nak buat esok bila sampai , bila masuk kedai tu dan bila nak balik. gurhhhh. cepat la esok. tak sabar nak tempuh. hihihihhi -.-'

 dua pesanan[mee] segera ::
- terima kasih sebab tak jenuh jenuh layan karenah aku
-lupakan aku.

No comments: