Wednesday, April 27, 2011

apple tu buah

kenapakaubaca.[?]
 " aku sayangkan kau tapi maaf masa dan ubah segalanya. jangan salahkan aku.salahkan masa boleh? wakaka "-H.A


dan aku tak suka sangat nak bebankan orang lain yang takde kene mengena dengan masalah aku tapi kalau memaksa jugak maaf la korang yang terbeban tu ; ops tak sengaja takdir aku tak tau kalau kau tahu tolong la bagitau apa jadi lepas ni boleh aku siap siaga sediakan payung sebelum hujan. ; thank ada jugak yang memahami ( persetanzkan keikhlasan dari dalam hati) sebab keikhlasan zaman hendo sekarang macam dah takde makna erti lain zero  sampah ; erti lain lagi memang tak boleh pakai dalam hidup . thanks God akhirnya boleh jugak :') 
**
sumpah jeles sekarang budak kecik yang hingus pun tak reti nak lap lagi dah pegang ipad kehulur kehilir OMGGGG dia ingat apa brick game  yang susun batu dulu hah ?! ei zaman dulu aku beli brick game tu rm3.50 ok tipu rm9.90 tau siap betri hah baru la boleh main tu pun lepas meraung sekuat hati bagi mak bapak malu so diorang belikan HAHA. eish tak aci la kenapa aku tak lahir zaman 2000an kalau tak dah dapat pegang benda yang sama dah isk isk nak beli ipad tunggu lagi  10tahun  nilai hartanah harga pasaran akan jatuh mendadak dari rm1600 turun jadi rm200 EHUHEUHEUHEUEH bila lagi? lamanya nak tunggu. sama dengan je tunggu macam kucing tumbuh tanduk pui. - ee takde ke peraduan gores menang ke ; bayar rm 1 jawab soklan mudah ke contoh 'siapa nama mak tiri jiran sebelah rumah kau ?' ke ; leceh la nak tunggu dan bila menang hadiahnya pasti ipad UHERUEHEU. tak lahap la aku sekarang  , nak tunggu harga sony tablet PC S1 S2 jatuh huehruerh lagi gempak dari apple setakat buah je buat apa. puii lamalagilagila.

"eh cuba kau tengok budak tu , pegang ipad kecik kecik entah tahu ke tak tahu main tah tu . bukan nak share main dengan aku jugak " - bila kastemer masuk kedai mula la staff buat onar keji sini sana . -.-

"OHHHHHH where's our ipad?? " - " i left it at sturbuck just now" - makhluk castemer) terlalu kaya tabur duit sini sana ; makan tak ingat dunia sampai terlupa ipad tertinggal dekat sturbuck lepas tu menggelabah ayam carik wakakak rasa nak tergelak. - kalau la tertinggal dekat crocs aku takkan sesekali bagi balik HAHA kalau dia suruh bukak CCtv kata je dah rosak. cctv tu display je nak bagi kedai nampak cantik ; cukup sifat dari segi secure nya bijak tak baby ? -
sebut pasal ipad ni , bakal ada ke ? -.-' HARAPAN ahh. tunggu dulu --

-FUH SEKARANG DAH ADA BUDAK COUPLE DAH haha ! berbaloi dengar nasihat aku berguna jugak akhirnya terlerai ikatan kasih sayang aww so sweet . kan mulut aku bukan sekadar puaka je , masin pulak tu semua benda jadi benar HUERHEUHEUH so dengar la kalau aku kata putus , putus la , kalau kata tunggu , tunggu la - eleh aku cakap je lebih diri sendiri pun masih terkontang kanting takde siapa nak pffffffffftttttttttt HAHAHAAHAHAH

-eh tadi ada amy mastura masuk dengan ayu raudah dengan rozita che wan.diorang mintak sign aku kot -.-

Kegagalan bukan bermakna anda seorang yang bodoh mencuba.Ia bermakna anda mempunyai keberanian untuk melihat apa yang tidak boleh dilakukan.- ayat ni puitis betul untuk exam addmath kan gengkawan ?? zzzz ada ke addmath IPTA nanti? leceh la
//
konon nak simpan duit mesin ATM syok betul lambai lambai padahnya makin menyikit duit HAHA saiko tak nak la lalu depan ATM lagi. - eh rindu zaman sekolah walaupun ni satu konklusi kufur tapi aku really meant it. rindu :')
  

dah diam kthnkbyenites 

No comments: