Friday, April 8, 2011

konatasial

kenapakaubaca.[?]
"hidup sentiasa disakiti"-H.A


dah rotation dunia ; kehidupan ; karma mahupun qada' dan qadar - segala yang wujud pasti hilang , yang datang kembali ,yang hidup mesti mati , yang berhubung makin terpisah , yang baik jadi jahat , yang dekat kembali jauh , yang cantik makin buruk , yang lambat makin cepat dan yang kita rasakan sesuatu itu baik (lancar ) pasti cacamarba ; dan yang kita rapat pasti renggang malah yang kita ingat pasti akan lupa. - negative thinking dan vice versa akan berlaku kalau engkorang pikir positive.


nah itu semua kita panggil manusia. manusia yang bila nampak peluang sikit , a bit oppurtunity [baru sikit ] dah riak mendongak ke langit . takpe.dah biasa jumpa manusia macam tu. selalu sangat ; too cliche sampai naik borink dah , naik mual jelak - sampai putus kawan ? nak mulakan hidup baru ? *maaf tak tuju kat sapa sapa
--
kalau dulu aku hormat kau kau kau kau dan kau , sampai kau keji aku , aku diam aku senyap tapi dalam hati merembes , tapi dekat blog penuh ayat berapi api sebab tak sampai hati nak ber'jujur' depan kawan baik sendiri , kawan yang aku dah anggap macam adik abang-kakak ; sampai perlikutukcacimaki semua aku diam fine fine finee. malah aku still diam dan teruskan berpura pura kononnya aku tak sakit hati. tapi kau kau kau kau mungkin probably possibly posibility tak perasan kan sebab kau tak pernah nak selami jiwa kawan baik sendiri. - nah mulai hari aku makin benci sebut 'kawan baik'  benci zzzzzzzzzzz. 
nak cakap apa ? yes boleh la kutuk lagi lepas ni , baru puas kan ? - sorry to say , kau nak cakap aku lupa kawan lupa member lupa group itu ini dan balbalaabaabl so sukahatilah dan -tolong la cakap depan cermin , benda yang sama dan jawab balik persoalan tu. ngeh -.- 


"emosaiko never ever happens if there's no punca" - mesti ada punconyo yo tak ? -.-' HUEHRUEHHREU


kita tak pernah puas dalam hidup ni kan? so aku nak mintak maaf dulu kalau ada yang tersinggung semua semua balbalaba sebab kita semua tak macam dulu lagi lepas ni kalau kau terus menerus berfikiran jumud pasal soal 'KAWAN' - 


**
"A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are.”






nah bila pulak episod bersiri ni nak habis ?---
//

  • budakbaru macam saiko baru kerja 2 hari dah berhenti kononnya.tak ke menyusahkan tu? elok sangat la tu.kalau ada pun tak boleh harap - ada ke takde sama je , lebih baik takde
  • dikondem sebab keluar dengan awek orang ? tolong la aku bukan perampas.
  • ahh sabtu ahad kena full -.-' 
  • bila nak berhenti ni?
  • thank sally atikah .
kthnkbyenites.

No comments: