Monday, April 11, 2011

sabor jela -hklbr

kenapakaubaca.[?]
"jangan nak lucah lucah sangat la HAHAHAHA "-H.A


pergh agak lama tak menulis maklum la kaki lenguh berdiri tangan ni penat la ( alasan semata ) -
oh sekarang aku menunggu detik untuk free walaupun tahu ada lagi sebulan lebih lagi aku dengan kroks so who cares? -.- eeeeee bila ni nak berhenti tak sabar tak sabar HIHI tapi dalam masa sama mesti tak tau nak buat apa lepas berhenti ? - lepas benti makan tidor makan tidor online dopopatjam tanpa henti makan balik , tidor in the end, mati tak berlagu . - dan mesti duit berkepuk kepuk dalam bank terhilang buat pergi menyundal sini sana tak ingat dunia. atau dah terlalu baik sangat ( konon ) pergi derma buat amal jariah. ok apa masalah ?


eh seriyesly aku perlukan rehat sekarang .sumpah exhausted gila. -- rehat daripada emosaiko rehat diri senang diri albalablabal semua semua ingatkan dekat sekolah je ada emosaiko emosaiko , kat tempat kerja pun ada . kat luar sekolah pun ada. kalau macam ni baik aku duduk sekolah je . ceh. tak payah susah susah aku nak tepis semua serangan emosial . ni bala ni , bala.(!) semua kemana aku pergi semua bala mesti ikut HUERHRUEE       ( ayat kufur ) oh bala. hai kita kawan kan sekarang ? 0.O


"susah kalau hidup berbudi ni. nak balas punyalah payah "-- budi sampai mati . duit kat dunia je. kejap. budi tu apa ? -.-' cuba sebut budi banyak kali ERUEHRU macam takde mana je budi / dengar ayat pelik. BUDI ? apa tu -.- atau senang je nak balas. " weh budi kau aku simpan sampai mati la. kat akhirat nanti tuntut .okay ? " takde diskaun? -.- * poom petir panah *


//


haha -.-' lawak agak memang bodoh. boleh la redakan emosaiko ni.

eh malas nak tulis. sumpah takde mood.menjak menjak jarang (nak)ada mood. kalau ada pun itu hanyalah lakonan bintang paling popular HAHA eh kenapa gelak ? bye
hye orang kaya semua ( KAWAN KAWAN CROCS ) meh la belanja baby makan meh ? HAHAH tau la dapat sekeping kertas bernilai ribuan ringgit. takkan belanja rm 5 pun susahhhhHAHHAAHHAH -.- 

No comments: