Wednesday, April 27, 2011

hei fatty acid nasi lemak

kenapakaubaca.[?]
"malas nak layan lagi dah. egois.! "-H.A 
*sambil nyanyi lagu keliru ruth sahanayaa

makin tak rasional bagi sesiapa yang salahkan nasi lemak yang konon jadi punca masalah gem gemss atau obes melampau pffffttt ingat perkataan 'lemak' tu refer dekat lemak lemak badan ke ? pfftt pftt nak sebut pfftt ulang ulang kali la tanda jengkel ? dekat semua makanan kot ada lemak ; ada fatty acid fat soluble vitamin a d e k balbalab semu ada lemak ; tak ke ngok ngek oh habis tu mee sup takde lemak la ? mee goreng kuehtiaw goreng takde lemak? keropok leko semua tak berlemak takde tenaga la sooooooo pfftttt nak salahkan nasi lemak walaupun aku anti nasi lemak aku tetap gemuk je so macamano tu ekau nak kobakan eh ? ---- //
"untung la esok last day kau . ceh .jeles ni aku punya 240 hours lagi tau " HAHA

awak pinjam mata awak pinjam payung sekarang musim hujan la saya nak balik nanti basah boleh kan awak ? -_____-
its hard to find someone that really really care to us but its easy to know - err - apa tu (?)scissor in the blanket -.- ok enoying [ gunting dalam lipatan / selimut ] ah sama je term tak kira ah. banyaknya ramainya gunting siap boleh jual longgok kat pasar malam lagi. -

eh aku memang tak boleh kamcing dengan rempit-er ; apatah lagi dengar cerita boom diorang ; hanya jawab oh eh yes no thank you alright HAHA nasib ter-ada kawan so yeah terpaksa jadi pelakon of the month kalau ada award gerenti aku bolot semua uuu tidak. ( ? ) camno ni den nak buek . - oh dan patut sepatutkah aku ambik hammer dan dengan tersengaja baling dekat telinga dan eardrum aku terpecah ? sungguh dramatik bukan so pergi la jauh jauh sana remp**^%& -_-' " eh abang kau bukan rempit ke? " - dia rempit tapi dia tak cerita boombang boombang dekat aku HAHAHAHA ok bela diri ni.

- kelantang menang vs selangor oh tidak. kelantan oh tidak A.M oh tidak bila NS nak jumpa balik ni ? oh tidak zzzz

- eh tahniah sebab mulu badan binasa sebab mulut perasaan binasa sebab cakap badan binasa dan sekarang semua binasa ; like habis madu sepah di buang , terasa menyesal cakap macam tu dulu , tapi apa boleh buat ? :/

- eh budak skypark nanti budak buaya datang la skypark nak cuba try drive kapal terbang baca buku je kejap kat sana macam kat sini takde popular MPH boders public library pulak kan ?eh budak skypark kerja kedai buku ke ke apa? sampai sekarang tak tahu kerja apa maklum la alam kerjaya membuatkan jerin makin sibuk nak fikir makan pakai susu anak anak lagi ok berhenti merapu.

- puas fikir puas google  semua tak jumpa pun dan sekarang persoalan bodoh yang tak pernah orang buat ; macamana nak sebut ajax ? ala ajax fabuloso tu yang kleaner kleaner selalu guna tu -.-' ada orang kata sebut ayex ; ajak ; ajek ; ajax ; dan kau sebut apa? benda bodoh ni sebut macam ni : HAHAH -.- 

-dah bye dah malam tidor lewat esok driver aku lari pulak nak g korje . driver = metrobasbeca -.- kthnkbyenites

No comments: