Saturday, April 23, 2011

gelie-ber

kenapakaubaca.[?]
" makin tersisih makin seronok.untung la "-H.A

pro vs kontra belieber-

- SIAPA YANG BARU BALIK TENGOK BUDAK PAKAI KASUT PURPLE KAT STADIUM MERDEKA PERFORM? JANGAN LUPA BAWAK BALIK MARUAH KORANG HAHAHA!- A.M
*mukris tukar maruah kepada mahkota.

- hypocrisy happen! smua kutuk jb pny concert sbb tk dpt pegy . klu dpt tix , bkn main lg terkinja-kinja happy!- F.F

- ISLAM is better than Belieber :) - H.R *sampai 13 orang like.

oh tengah on the line lagu never say never HUEWHREUHR nak tengok never say nnever 3D blabalablla ok stop perbualan annoying. -
entah salah siapa ni salah mulut ke salah pendirian ke salah kecemburuan ke salah siapa doi ? kadang kadang kita tak payah sangat la nak menuding kat orang walhal lagi empat jari tuding kita. walau aku ni separa anti belieber tapi aku layan dia jugak sampai downlod semua lagu JB dekat crocs wahahahaah demam bibir tak dapat pergi konsert ( maaf ) bukan tak dapat tapi tak berminat nak meredah kesesakan bertempuh dengan 17000 orang yang sama niat nak melenggang ke Stadium Merdeka. -.- - alasan lain sebelum ' kena kerja' hihihih -eh khamis aku cuti kenapa aku tak pergi ?
baby baby baby , babylah kau ni -jozan
ah tapi aku masih setia dekat lady gaga♥ -

pemikiran sempit - dah mungkin takdir aku . kenapa nak ubahkan. kalau aku teruk , teruk la jadinya. kita tak boleh ubah takdir aite ?

pemikiran luas - memang ni takdir kita , tapi kalau kita malas kita takkan dapat melihat konatasinya kalau belum berusaha. so usaha dulu baru lihat. -- which one is better ?
-- ah diam la kau jerin banyak bunyi - eh ada lagi sebulan 5 hari lagi . :'] -
*minggu depan outing tak jadi. tunda minggu depan punya minggu depan. - banyak betul wishlist tak berkesampaian lagi.macamana ni ? kthnkbyenites.

No comments: