Sunday, April 24, 2011

rummit

kenapakaubaca.[?]
" dah lepas ni nak simpan duit lepas 4bulan kerja "-H.A -nak simpan apa ? -_-' kerja lagi sebulan je ? haktuih

oh peduli apa aku orang nak cakap aku ni kaki emo ke apa ke yang penting aku tak pernah kacau hidup kau kau kau kau hah dan kau , aku tak pernah luahkan aku punya emo even aku tak pernah kongsi sebarang masalah kecelakaan kebalaan kat setiap orang pun - alasannya sebab taknak tambah lagi beban masalah orang lain so kau kisah ke ha ha ha ? do you mind if i wanna write abaut aku punya emosaiko - ke [?] tak kacau korang kan so diam. siapa tah ingat aku nak tergedik cerita oi tak payah perasan k.-.-' - eh aku marah siapa ni ? WHAAHAHA takde sapa sapa pun cuma notis umum dengan harapan orang faham 0.o //
ceh tinggal lagi 32 hari aku kat crocs - rasa masih rasa nak berhenti ke taknak sebelum resignation letter diprintkan // fuh im in dillema Malaysia . HAHAH poyooooooooookoya kau jerin. 

//

fuh siapa yang teringin nak jadi saiko ; erti lain orang gila ;  erti lain lagi rakan yang tersangat 'ambil' berat ; yang dah pyhsco tapi tak gheti gheti nak makan ubat penenang sakit jiwa ; yang tak tahu nak jumpa saiketeris ; elok la pergi tengok the roomate  [RUMIT]cerita paling saiko yang masa beginning dia tak cuak sangat yang hambar yang lucah yang mulanya ingat cerita lawak sebab lagu dia semua tak menggambarkan keseraman yang meluap. - dan lepas 25 minutes barulah cerita jadi best daripada  never say never , lebih berbaloi kot HAHA. - oh sumpah lepas ni nak jadi kera sumbang kalau masuk IPTA nak sorang sorang je tak roomates hihih -.-' taknak ada kawan yang 'suka' sejenis sebab cerita ni sumpah lesbian tapi alangkah malang pihak cathay cut babak tu watdefish la.//

 
eh ni ke rebecca nur islam tu ? -.- bukan sama meh? OMGGGGGGGGGGG tapi sumpah hot apa nama betul sara tu aku tak tahu tapi pergi tengok sara dengan tracy pergi pergi ( yang perempuan tak payah la tengok sangat )
nextlist wayang - senjakala , red hiding hood eh ? & FastFurious5 kalau still ada pitih dalam bank , dalam wallet ada kupu kupu dengan lalat je. tak payah tanya.

"-dan kau hancurkan hati ku kau hancurkan lagi,  hancurkan hatiku tuk melihatmu.."
yunaliszarai

Oh ye lepasan SPM2010 jangan ingat hidup dah bebas sampai tak gheti gheti nak check IPTA keluar `1mei ni maklumat lanjut pergi google sendiri HUEHREUHREUH

No comments: