Monday, April 18, 2011

cell cycle.

kenapakaubaca.[?]
" being alone forever and ever "-H.A

apa yang boleh kita recycle selain kertas palstik sutkhabar kaca balbala silicon getah angin air yang renewable semua apa apa lagi selain benda benda klise ni ?  cinta boleh tak ? ( hari hari cakap pasal ♥  boleh jadi gila )  - teringin nak jadi life cycle of rama rama.  sampah pun boleh recycle. aku nak jadi sampah la. lain dari yang lain. semua nak jadi intan payung berlian kaca , baik aku jadi sampah. one in a million kau .

ulat beluncas > kepompong > rama rama > mati mampos --ulang tahap infinity.

yeayfdDYRUDSGFDS! dah makin dapat lupakan kau but at the same time ada je kisah nostalgik momen babak sedutan yang masih terbayang bayang nama kau , muka kau , pergerakkan kau semua semua lah , memang suka jadi follower eh ? cukup la kat blog je jadi follower. benda benda tu semua makan dalam perasaan aku dulu , yang membuatkan jiwa jadi lara -.- ok stop memoyo HAHA yang sejuk jadi panas . yang dulu semua baik semua manis yang sekarang sumpah menyampah nak tengok , yang bila jumpa mesti keji dalam hati. tolong la jangan bagi aku jumpa terserempak ternampak ter ter ter apa lagi sebab takut dosa makin banyak. dosa dunia pun dah banyak ni nak tambah tambah lagi . EHRUHER. -.-' 
'we met to not to be together. I have my way and same goes to you.'-- 
tolong eh ? - bukan nak jadi cambagus cuma taknak di cop heartbreaker berulang ulang kali. cukup la sekali. takkan nak pisang berbuah dua kali ? ( asal cam lucah bunyi ?) //

kenapa hari hari malang ? malang tanda ujian tanda dugaan-Nya bukan ? malang yang boleh buatkan aku terjatuh terjelopok jatuh ke lantai sedih sungguh. semalam macam ni , hari ni macam ni pulak jadi . nak sedih tapi tak boleh sebab bertentangan dengan prinsip hidup .-- malang ? sangat. malang tak berbau , so malang ni sepatutnya pergi la beli perfume ke apa ke albalalbalaalblablabla then bila malang sampai mesti orang lari sebab tau malang tu berbau then mesti diri dah tak malang lagi zzzz apa kau merepek jerin setanz? -.-' sumpah sax hidup dasawarsa ni. ada duit , awek pun tak bahagia , tak ada duit , awek pun tak bahgia so nak buat apa dengan duit , awek ? kita bako je kita bako.- bila la rahmat nak datang ni ? oh lupa. patut la lama tak datang. aku terlupa nak ingat Dia. memang patut pun jadi macam ni. aku nak berubah ( never ) , ( hangat hangat ciken shit )
'-HAHAHAHAH-'- evil laugh kat diri sendiri


'eh hazeem bruno mars ada buat konsert ke ? haw come aku tak tau ? haw come aku boleh terminat bibier ? haw come aku terniat nak tengok wayang cerita dia ? haw come cuti khamis ni aku tak ada niat nak menyundal ke mana mana ? haw come semua orang tacing ? '


eh tak sabar lagi sebulan 9 hari. ada apa dengan sebulan 9 hari ? cuciter cuciter . nanti la. nanti kalau aku ada masa aku cerita. sekarang malas gila. k nk tido kthnkbyenites.
friends need time to go 'menyundal'

No comments: