Monday, April 4, 2011

soley soley

kenapakaubaca.[?]
"lagi dua hari ada apa ni ? "-H.A 


ish malas nak menaip dah dasawarsa alasan klise ; banyak nak tulis tapi malas lupa bila depan kebod. RUHRHEURH minggu yang penuh dengan kefedapan , kebencian , keegoan , ketertakbersalahan , ketermenyampahanpalingsekali lah , kekelinga* , cerita pasal kawan tak pernah pudar malah makin menyinar ; cerita kawan yang negatif , dan hari ni minggu baru makin ok makin cuba untuk melupakan yang lepas walaupun sukar ; masih melekat dalam hati eh yu i bukan pedendam tapi cuma menyampah je. menyampah dengan pedendam lain sangat. kang korang ingat kalau korang batuk batuk kering ( yang disengajakan ) korang ingat aku santau balbalala sebab sakit hati balablala eh kamon la sekarang 2011 -_-' //


makin hari makin tenang ; walaupun masih melalui benda yang sama ; bangun pagi mndi berus gigi - siap siap - tunggu bas - tidor dalam bas sebab bas macam beca -.-' - turun - housekeeping - kerja kerja kerja -punch out balik - tidor dan ulang sampai dua bulan lagi. so yeah aku berhasrat nak berhenti 31/5 harap harap termakbul la ; jangan extend sudah/ 


oh semalam ter(memang nak)tengok ABP , kelakar gila pengacara , ha barula tahun ni tak hambar tak seklise dulu , sekarang barulah tak terlelap depan tivi alih alih dah tau siapa bintang popular blaballa itu ini ; sebab ada usop HKLBR je kot? HUERHUERH sumpah memang dia terbaik sampai satu setadium ikut buat tangan pusing pusing macam dia. 


HAHA ini kelakar . ah best best ABP tengoktengok dapat mesej suruh full watde tapi best la bagi aku full lagi banyak banyak sebelum aku nak pergi nanti. sayonarasemua ; hai matriks hai diploma hai hai sarjana semua -.- semua mulut macam celako puako semuanya ada ; sekejap bagus ambik matrix sekejap bagus diploma dan konklusinya aku ambik diploma walaupun makan tahun . ambik matriks tak semestinya lulus walau setahun ? dan maafkan aku ,aku masih belum pikir ke arah itu lagi - service karenly not ebelebel zzzz




tolongla jangan buat cerita lagi.dah muka jelik . cis. terus takdo mood kthkbyenites

No comments: