Sunday, April 3, 2011

personafibola

kenapakaubaca.[?]
"amboi kakak cantik naik bas tak senyum pun HUEHURHEHR "-H.A


bila aku sakit hati tak kisah dengan sapa sapa je la. aku memang malas nak layan. kau pergi mampu* sebab kau (mesti ada rasa ) bajet dah jadi hero / heroin / power / top / paling hot / paling orang suka sampai kau nak perli kutukeji orang lain. nah dengan aku kau nak cakap aku emosial ke emosaiko ke gedik ke pedulik pulak aku ? aku emo mesti bersebab dan takkan aku emo tanpa sebab. kau pun sama kan kalau berada di tempat aku ? kalau menyampah jangan layan. ktuje.


'panas hati je bila orang rasa diri tu perfect, sayangnya. masih ramai lagi ingat diri mereka tu perfect. perfak adalah.'



malas nak ulas sebab orang bukan nak faham masalah malah lagi cerca itu ini sampai tahap dewa mengumpat la kata itu ini tolong la ni zaman moden bukan zaman santau menyantau dengki menipu semua dosa dosa besar. tak faham. ayat klise biasa yang sering kedengaran kini ;
" langit tak selalu cerah kan ? kadang kadang mendung la tu " // and now , i'm sitting alone under a tree ; masa mendung. :/ so sad kthnkbyenites.

No comments: