Thursday, March 31, 2011

sameri

kenapakaubaca.[?]
"penattnya sungguh hari ni. setanz punya KAF duduk lama lama kat crocs"-H.A


malas betul benar aku nak menaip malam malam ni sebab penat ya amat lepas menyundal malam semalam yang tak ingat dunia yang kononya 'the last outing' ( kufur ) , sampai terlupa esoknya ( hari ni ) stok take pukul 8 pagi macam tak boleh haram lagi je ? sampai rumah bajet buat macam hotel check in -.- HAHA esok pagi pagi lagi dah keluar terpacak dekat tempat klisey , ikano pukul 7.30 pagi macam nak pergi sekolah , aku dulu pergisekoalh pukul 6.25 dah sampai kot. buat taik mata smapi 7.25 agi HUERHERUHER ok tak lawak zzzz tapi aku penat la. penat la jari yang mulus lagi luhur lagi suci ni nak menaip. tapi hari ni memangdangkang last hari mac , lagi pun post sikit bulan ni terpaksa la rajinkan diri. // oh kufur . lupakan cerita ni


// cerita express basi versi ayamaktif ;
dan akhirnya memang kufur gila jobo * means : batak /jakun  datang ikano [ macam tak pernah datang padahal kerja hari hari kat situ ] awal gila nak matei sebab utama / primer ; nak menyundal + tengok wayang dan buat dosa dosa kecil ; melepak tak ada arah tuju . pukul 3.45petang dah terpacak walhal wayang mula pukul 6.45 zzzz .memang kita ni lifeless. betul kata orang ; kerja = lifeless / menganggur pun = lifeless. so konklusinya pergi mati . tapi sumpah terasa macam dianaktirikan / dikawantirikan oleh tuttttttt tutttt sekalian . 'yela, hidup kau dah bagus kan ?' ; 'selalu jugak aku jadi macamni' takpe .dah biasa dah . terima kasih ah kau bagi aku tambahkan dosa aku ni ; sebab mengumpat keji kau dalam hati walaupun kau tak tahu kau salah apa HAHAHA nyeh mula lah perangai saiko nak tengok cerita apa itu dan akhir sekali nekad tekad semua nak tengok cerita sucker punch. cerita memang sux ; tapi boleh lah lagi layan , #1cerita macam muzik video aku ingat muzik video MTV mana yang dia tayangkan rupa rupanya itu filem . #2 CGI yang nampak macam boleh memperbodoh bodohkan budak tadika tapi bukan aku ; konklusi kalau CGI malaysia yang buat macam cerita sacker panch mesti kena kondem dan berkontrasi dengan filem luar negara yang tak kena kritik walaupun budak budak tadika tahu  untuk 'tepuk tangan' . apa aku merepek ni setanz ? #3 perempuan perempun yang hotz sama sekali . lagi lagi baby dolls aww , vanessa hadgen apatah nama dia dalam film tu. sumpah hot gila. " orang sembahyang maghrib , kita tengok benda benda pelacura* tu semua isk isk ": teruknya aku kita. #4 jalan cerita yang menarik , tapi tak menarik sebab ada orang poyo lagi bertambah poyo ........ ( sampai malas nak ulas ) #5 suka dengan muzik dia yang kena dengan jiwa aku je , hapir setiap slot HURHURHEREH #6 kepala hotak aku berjambul aku bukan pengulas filem nak ulas memekak mekak malam malam ni so implikasinya pergi la tengok dan decide sendiri. aku bagi 3 1/2* daripada 5* .( ceh sesuka je bagi ) -_____-' HAHAHA dan akhirnya perkara wajib , mesti la menyundal + lepak dekat annur + lepak pulak dekat RFM pukul 1130 malam baru lah tahu rumah aku kat mana. -.-' thanzkz for the day gengkawanzz :')
//
" oh selamat bertaylor uni kolej #azliyana azlee , all the best . wish u luck ! ",-- ingat, kumbang bukan sekuntum , bunga bukan seekor . :) 


 saker punch sax tapi best tapi menghairahkan -.-'
 love ya !
tu budak nama farhana tu
AHH hari ni   sejak minggu minggu kebelakangan ni makin banyak benda malang berlaku haih nak mengeluh salah nak menyalahkan takdir lagi kufur hakikat apa yang boleh aku buat hanya sekadar redha dan bersyukur :') minggu ni je 2 orang pekerja crocs letak jawatan ( sengaja je sebut ) HAHA elok elok dari 8 orang jadi 6 orang :'( sedihnya sedihnya sedih nyaa . bukan sedih sebab apa , sedih sebab banyak full nanti HAHAH kalau banyak full =  no life = lifeless = menganggur better than noting. harap harap la minggu depan ada yang hotz hotz macam aku  katy perry , hdzrinaqmal , HAHA -.-' babydoll saker panch BLABLALAB datang mintak kerja barulah sedap mata memandang ni tak hari hari jumpa APK memang jenuh la cerita dia. -.-' dan banyak lagi cerita malang tapi taknak la kngsi bukan ada sapa nak kongsi alami pun. ceh .


malas nak tulis benda klisey bila kita hilang kawan , benci betul nak sebut , ' weh jangan lupa aku ok nanti kalau dah berpisah balbalbala , kalau kau pergi jauh nanti ingat ingat la aku kat sini balbalalala ' malas walau berbuih keluar darah sekalipun dalam mulut, orang akan tetap melupai koita. macam aku . macam aku yang senang senang je melupakan orang lain yang dulu konon 'best friend' HUERHERUHRHE tak malunya mengaku.
eh farhana. walaupun aku benci kau menyampah dekat kau sampai tak mampu nak tengok muka kau HAAHAH [kejam tak ?] but kau adalah kawan sebulan 14 hari aku yang kepoci macam kuih koci nbalblbalalba memekak sini sana walaupun ada masa aku tak sanggup nak dengar . ; ibarat telinga aku ada otomatis door la bila kau dtg je tiba tiba dia tutup HAHAH ( marah ?) tapi sumpah seronok dengan kau .yela aku ni siapa je , kawan secrocs je.bukan kawan 4 5 6 7 tahun kan ?'  but aku takkan lupa kau yang mempelopori bekal sampai pengaruh semua yang konon konon sebelum ni kaya tanak berbekal akhirnya tunfuk bawak bekal ; bagi aku kongsi roti yang ada entah apa tu tapi sedap ; jalan jalan kat e@curve ; menyundal cerita the ward tepahapa tu ; pergi ikea tengok tivi balabllaa macam macam lagi. memang benda ni akan lenyap tapi aku harap kita still boleh jadi kawan kan budak DJ yang koya ? HAHAH.


// dah tengah menangis malas nak posting panjang esok morning.
eh ada kenduri doa selamat malam esok kat rumah aku. jemput datang semua :') (ikhlas ni )kthnkbyenites.

No comments: