Saturday, March 26, 2011

kau failed ke ?

kenapakaubaca.[?]
" hai , kawan boleh ? "-H.A

tangkap gambar aku cepat ! aku ni peng-failed


SOXSOXSXOSXOXSOXSOXSUX - cara menangis paling keji. (bukan sob sobs sobs lagi dah ) sedih sebab masih meratapi keputusan tapi masih mencuba untuk melupakan atau pura pura tak ambik lagi keputusan dan getus dalam hati ; " ehh harap harap la result aku cemerkap Ya Allah " namun apakan daya aku kita  ingat panas sampai ke malam rupanya ada aircond bantu menyejukkan suasana -.- RHEURHEUREHREU eh but for your inpomesen , aku dah bersyukur la apa yang dah berlaku , aku dah dapat terima qada qadar ( bukan kufur macam sebelum ni ; bengang sampai nak bunuh pemeriks* ) -meh kita bako je kite bakoooo!  dan baru aku tahu , result aku , walaupun balance , aku masih beruntung sebab aku takde C dan D malah E apatah lagi G , :') oh u made my day lagi lagi bila ada orang ,'oh kau mohon je UPU , matrix semua, mesti dapat ! ' - pergh dalam hati dah lega ingat tak akan dapat never. 
**
Lepas ni betul betul nak berubah . HAHAHAH pui entah. salah ke cakap nak berubah ? nak berubah tapi masih tak bukak buku kimiapisic untuk further study (dalam Malaysia je pergi luar nanti jatuh muflis ) - pergi overseas = tiada biasiswa = mati tanam sendiri = menangis / meratapi mayat sendiri . -.-'  Dalam negara pun ok jugak apa ? lagi lagi dekat dalam negeri yang sama dengan tempat tinggal , lagi lagi bila sama daerah , lagi lagi bila IPTA IPTS dekat sama poskod MHREURHEUHRRH harap harap la dapat yang dekat , nanti  siapa nak jaga kucing aku ? siapa yang nak online kan FB aku ? siapa yang nak pergi kedai beli makanan hujung minggu ?nanti siapa yang nak rindu aku ? HAHAAH perasan ; perasan. cakap je la kau taknak bersenggang dengan keluarga. anak emas la katakan PUI. -.-
** 
kalau rasa gelisah , pohon la doa. memang mustajab :')
dah la esok nak cari nafkah. bye kthnkbyenites.

No comments: