Thursday, March 10, 2011

MARATHON JOGATHON

kenapakaubaca.[?]
"its okay la kalau macam tu. tak kisah pun :)"-H.A

haha rasa rasa nya kalau ada pertandingan marathon jogathon siapa paling banyak berjalan paling panjang KM berjalan / lari lari anak / jalan pantas aku rasa aku boleh menang kot. kaki boleh tercabut macam rasa nka pitam dah tapi belum lagi sebab aku seorg yang gagah perkasa -.- pantang anak melayu jatuh rebah sebelum mencapai sesuatu -.- ok apa masalah ?? enoying sungguh. SERIUS dalam banyak banyak hari aku menyundal hari ni terpaling penat lah dengan bawak beg kehulur kehilir dengan berat botol air 0.5Kg tambah pulak dengan berat aku 50Kg balbalablbala memang penat la cerita dia. 'nak tengok wayang last last hauk pun takde. tak jadi :/, terlepas hikayat merong mahawangsa aku ' just a konklusi 
rinduuuuuuuuu!
salah ke aku  nak ada gambar ? HAHAH
: we naik a beca [metro bas] from kd --> ikano --> mesin atm cucuk keluarkan wang takkan masuk pulak lagi kayap aku nanti --> singgah keroks [lifelesssssssssss] borak borak kosong (masih kena perli) ----> berjalan jalan anak ke OU sampai sana macam baru mandi :( nak tunggu pengangkutan awam memang lembap anak ayam , agaknya kura kura pun menang --> pergi ke N.O.S.E jumpa irfan --_> "dia kata dia break pukul 3  , aku datang pukul 2 lebih ---> pergi beli hadiah hari jadi kawan --> ke converse --> dengan niat eh carik la kedai lain dulu mana tau extreme ada ke WC ada ke ---> penat kaki berpeluh walaupun ada ekon datang ke konvese balik ----> pilih pilih beg rambang mata --> akhirnya pilih dan last last entah mata promoter tu kero agaknya dia bagi aku beg salah tapi aku lagi suka beg yang salah tu hihiih :D ---> pergi irfan makan dekat assam pedas --> nasik pataya tak habis sebab perut aku ada limited usage + air horlick rasa loji sebab tak cukup susu --> menyundal pergi parkson jumpa kawan lama --> hantar irfan balik nose sebab dia sesat AHAHAHAHA --> pergi ke romp sampai melilau lilau sesat sebab tercorok jauh nak matei ---? berapa kali guna komputer penununjuk arah tu masih tak jumpa [BODOH kita ni] --> dan akhirna jumpa , pilih seluar dah berkenan masuk pitinf room --> kira duit dalam piting room oh gosh tak cukup RM4 . maaaaaaaaaaalunya -.- --> keluar dengan muka tembok cakap nak pergi ambik duit --> datang balik romp bayar lalu berlalu pergi. --> pergi zara carik jalan keluar ke ikano --> pusing ikano ikut jalan bawah takut budak crocs nampak nanti dituduh lifeless --> pergi jumpa budak budak kitschen bagi hadiah --> terus ke kfc tesco --> balik semula ke ikano --> kejar kejar bas :'( dalam bas penuh dan akhirnya sampai KD balik.--> pergi mekdi seskyen 6 buat benda karut + kufur kat siut pulak dengan bebudak sabwei :')) . what a tiring day la hari ni . walaupun sorang sorang , tapi rasa puas . HIHIH nak buat lagi la. bila nak gaji ni ? -.-
//
so kita dah pokai sekarang so siap sedia bawak bekal bawak segalanya supaya nanti jimat WAHAHAH ok la malas nak menaip lagi  yang aku tahu aku still menten hotz -.- ok perasan hihi kthnkbyenites. :)

No comments: