Tuesday, March 15, 2011

khunsa.

kenapakaubaca.[?]
" aku perlukan hidayah , bila la nak masuk. "-H.A

sedang memang hot pun ! sebab hari ni la stok sampai :( hari ni tiba tiba nak plan tengok berhikayat merong maha(setia)wangsa dan hari ni lah plan yang dicanang tak menjadi dan akhirnya jadi jugak lepas buat muka feras  [kononnya] HAHA  . 

"can u help me to go out from this hell ?" //

eh saya tak benci anda pun . jangan risau. bukan anda yang saya benci. kita masih kawan. ( yang mungkin dah tak bertegur )
//  
lesen dan kereta pada budak budak muda bukan la satu kemestian apatah lagi kewajipan -.- [padahal jeles ni] -saja je nak bagi ayat ayat kufur but serius ly aku perlukan satu pengangkutan , motor pun jadi la apa guna ada lesen tapi moto takde. ni yang kena bodek bodek ni HIHI rasa tak sanggup nak naik beca metro hari hari setiap malam // dan tak sanggup jadi anak derhaka tetiap malam suruh jemput haih tak berguna nya aku kita . dan nasib la aku ada kakak yang baik bagi tumpang dia HUERHERUHE kelassss gitu bodek. eh know aku nak satu pengangkutan -mudah untuk ke mana kan ? tak payah tunggu setiap 15min lagi , bangun awal pagi aerggggh rasa nak pitam. {alasan untuk ada pengangkutan. //
bila tengok trailer macam boomm meletop akhirnya MALAYSIA mampu untuk ada filem epik tahap nusantara ( sebenarnya film 2tahun lepas , lepa syusry perah idea semua barulah tayang tahun ni ) tapi CGI dia boleh tahan la. ada la ala ala Hollywood Bollywood. agaknya nak tunggu pengarah filem kita buat macam cerita stardust , harry potter , alice in wonderland , salt semua memang makan tahun lagi lah kan ? pengarah dasarwarsa kini suka ambik jalan mudah buat filem cikai mana orang nak tengok orang keji lagi adalah.nama pun tipikal malaysian kan ? -.-' HURHEUER ok kita perlukan orang orang macam KRU banyak lagi walaupun cerita dia boleh diklasifikasikan anak kepada plagiat pirateofcaribbean + cronicle of narnia + LOTR sikit. sikit lah. sikit sangat, tapi nyata. alasannya ; ianya filem EPIC -.-' dan aku tak nak mengomel panjang kang ada jugak kena curah asid kat muka kang kondem banyak sangat. watdeneraka la .kthnkbyenites :)
//
next pilem , 127 hours dan sebagainya -ikut kondisi kewangan semasa
 
tiba tiba ummi nazeera hot pulak ^^ 
*banyak jumpa khunsa / jatetino hari ni. nasib kD tak duduk dekat dengan laut. kalau tak turun bala dah -.-

No comments: