Tuesday, March 29, 2011

# emosaiko entah kali keberapa.

kenapakaubaca.[?]
"sampah.jangan cakap macam keli^&* la . -.-"-H.A


eh nampak gaya dah lama tak memblog mesti korang rindu aku kan ? maksud aku bukan rindu blog aku tapi rindu aku kan ? bukan blog la. aku . -.-' a lot of troubleness [ayat english A biarlah ] alot of emosial matters yang berlaku but bak kata @esahezral , just delete the emosial button daripada hidup sebab emosial takkan bawak kita kemana lebih bawak kita dirundung ke murungan adalah lagi. so konklusinya pergi la berwuduk , tak pun berdoa , tak pun nyanyi sorang sorang dalam hati , tak pun kalau lemah sangat senyum je la walaupun dalam hati ada lava gunug berapi krakatau yang sedang bergolakmenggelelegak sebagai hiperbola ; 'sakit hati ya amat dengan kondisi persekitaran /kawan / dan kehidupan ' / sebut pasal gempa bumi jepun teringat radiasi teringat pulak sutkabar berita mingguan buat lawak [kartun] sampah sampai burukkan nama malaysia teringat siapa tah artis tu yang lelaki tu , ala siapa la nama dia lupa tah buat lawak sampah jugak dekat twiiter dan lagi paling gay , ada tajuk news ; "maria ozawa still alive " -_-' HAHAH paling tak boleh belah la cerita dia. adik adik , kalau belum 18sx jangan sesekali mencuba untuk menggoogle ( copy paste maria ozawa paste dekat situ ) tau.BAHAYA -.- 
//
kufur. baru tahun ni aku ada cita cita , dan baru tahun ni jugaklah aku tahu apa makna 'asasi' apa makna semuanya 'diploma'  , apa ada dengan 'sijil ' apa ada dengan 'matriks' dan ablablalaba sarjana doktor falsafah balbalalabal dan apa ada dengan 'cinta' HURHEUEHRHU oh yang paling baikdan tidak kurang buruknya pula adalah diploma ; walaupun orang pandang enteng dekat diploma , sekali kau dah lepas diploma , kita bakal ada kerja . tak untuk 'matrik' tak untuk 'asasi' dan adalah kerja sikit untuk 'sijil' dan mungkin lepas ni aku boleh lupakan kejuruteraan mekanikal aeronautic checmical elektronik laws aku semua tu ah persetanzzkan semuanya.wahai culinary arts, tunggu aku tau . -.- 'oh (uitm) dungun, jauhnya kau. lebih baik penang , ada laksa penang ' --oh ini hanya lah angan angan mimpi dalam realiti penulis je. bukan maksud yang sebenar pun. dan gimme some time tu think think first which course i wanna choose . -TIDAK UNTUK IKUT KAWAN LAGI sepertimana form 4 , 'eh akaun ke bio ekaun ke bio ekeaun ke bio ?' kelas akaun sikit orang lah -.- boring jom pindah kelas bio jom ? dan konklusniya = result slip. :/
//
"aku paling tak suka orang mendesak aku " -rimas.
Definisi kawan baik kini sudah bertransformasi jadi kawan tak baik ; atau kawan yang renggang ; kawan yang dulu ingat sekarang lupa ; atau paling senang kawan lupa kawan. ramainya. ada yang masih contact , ada yang samar samar contact , ada yang nak hilang tapi tak hilang lagi , ada yang ghaib entah kemana dibawa hantu setazn puaka sekalian alam .dan itu lumrah meh ? [nampak. merungut lagi pasal takdir] 'eh aku tak merungut la ' hihihi -.-' dah la kita tunggu dan lihat je la mana tau kot kot lepas ni tiba tiba ada miracle yang turun ke syukur Alhamdulillah lah kan ? :')

//
dan sekali lagi riot ayam aktif bermula pra peroutingan hanya sekadar nak pergi curve -.- the cliche place ever  -JEEEEE tapi mak datuk kalah perancangan kawin anak chef wan -.- ee tak sabarnya nak outing ' curve ? kat mana tu ? tak pernah pergi la.  * rasa nak muntah tapi dah muntah . ciskek. malas nak mengharapkan kegembiraan sebab karma dah menetapkan bila gembira je yang kita harap mesti sebaliknya berlaku ; sedih moody dan tak happy . so baik aku dengan rendah diri tak payah nak ber-excited sangat pasal esok. mana yang nak buat baik tu kita buta baik dan mana yang nak buat jahat tu kita sabar. dah la malas nak jadi ustaz celup cakap pasal benda yang aku selalu buat (dosa) walhal tak pandang cermin. nanti orang kata munafik pulak walaupun tak HUERHREUHREU kthkbyenites.


"uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu rambut afiq macam JB wananbe "

1 comment:

Afiq Mazri said...

nak jugak cite psl aku kat bawah tu...