Saturday, March 19, 2011

4965760345600

kenapakaubaca.[?]
"nothing is evertyhing"-H.A

DAN 4 hari lagi atau 96 jam lagi atau 5760minit lagi atau 345600 saat lagi. benda yang tak pernah diduga. aku tak nak ambik . itu je. atau korang yang dah tau result aku jangan sesekali bagi tau atau erti kata lain , aku off henpon WAHAHAHAAH ! ehtaknak la buat drama. jumpa rabu ok :) err pukul 2 . sedih kan?

//

 

terima kasih Ya Allah kau berikan aku realiti yang sebenarnya , kalau tau aku tak tau yang ini adalah ujian. :')
kthnkbyeniites

1 comment:

ezral Sya said...

Kalau smua org nak dtg kul 2 sebab tak nak jumpa orang lain, tak ke semua orang jumpa semua orang lain tu? pffffffffffffffffffffffft dtg kul 4 la -.-'

There was an error in this gadget