Wednesday, March 16, 2011

respek sikit boleh ?

kenapakaubaca.[?]
" dan pabila hati terguris."-H.A

"tolong la hormat aku !"- kata si singa jantan -.-




-----
- cik kakk, tolong la tau sikit. "pengalaman dan umur tak boleh jadi ukuran untuk labelkan seseorang tu hebat. bukan . yang paling hebat adalah nilai hormat / nilai respectability."- hormat la walaupun umur aku kita rendah.
-----
"once ( my heart ) broken, considered sold ( close) " ---- nyeh ? selalu nampak kat kedai gelas gelas kedai kaca kaca mahal mahal kan ? mahal sampai cecah rm1800 balblalabal -.- ( tak logik betul kaca mahal mahal tapi memang ada ) so lepas ni 'mu' akan nampak di hatiku ecehech ok jerin tak payah nak memoyo sangat. sumpah irritating gila + poyo la. 
// ah , aku nak jugak pergi putrajaya sunway piramid midvaley the curve ? heh. tolong la . jom pergi ? nak tengok hot air ballon , nak naik jauh sekali gayat kot [padahal takde pitih ] alasan klise ; nak menyundal je lepak dengan niat menghabiskan masa senggang dengan perkara yang berfaedah iaitu reakrasi. IHRUEHRUHEREU mulia tak niat ?
*

hell yeah aku nak berubah !
hey kau , 'don't say its ok if it is not ' jangan bermuka muka berpaling tadah depan baik belakang keji .dont dont dont i hate yu know HAHA but if it was me. tak pe ! HUEHEUHRU ok enoying -_-'.
// sekarang , "aku memang bengang  dengan orang yang suka arah arah aku . benci nya. macam la aku ni lahap sangat nak ___________________________ ( sila isik dengan perkataan sukahati kau ) " 
* benda yang elok , kalau kau fikir tak elok akan jadi tak elok . dan vice versa ; benda yang tak elok , bila kau fikir tak elok , akan jadi tak elok. sebab benda tu memang tak elok. watdeeee -.- hihi dah la malas nak tulis panjang panjang jari mulus bertambah sakit. MUAHAHA sekarang playlist dekat tempat kerja = playlist dekat laptop . kufurnya. dah naik muak dengar sampai ( kalau la ) gegendang telinga boleh cakap "ee lagu zaman bila ni ? pak kadok ke zaman sir newtons -.- , " eh dah la tak nak la soksek soksek. tengah fikir panjang nak buat keputusan ni. 

// "bila nak berhenti ni ? berhenti kalau _ _ _ _ _    _ _ _ _ je! " k ah bye nites.
 
? siapa .

No comments:

There was an error in this gadget