Sunday, March 27, 2011

madih gabungan frasa sedih malas

kenapakaubaca.[?]
"eh lagi 10 hari ada apa yer ?"-H.A hihihi

orang kata posting takde gambar sungguh boring dah aku kata aku pedulik apa.maaf malas betul nak ceduk gambar dari phone malas nak cocok usb malsnya nak mandi zzzzz

masih bersedihpasca pasca pasca pacar  pasca lepasan  SPM # tak puas hati tapi sudah bersyukur :
  • itu la kau dulu , kecik kecik jugak nak bercinta, eh silap. time SPM jugak nak bercinta. tengok apa jadi ? bagus la kononnya 'kau' baru nak kenal erti cinta 4 3 2 bulan sebelum SPM dan 5 6 7 bulan selepas nya ( result day ) baru kau terngadah. lepas ni yang tinggal hanya ' ........ , baru tengadah ' sebab peribahasa 'sudah terhantuk' dulu dah ditukar jadi 'sudah bercinta'
  • dulu jugak masa cikgu atau penceramah atau ibubapa atau sapa sapa la yang kononnya dianggap bagi nasihat , 'kau' hanya dengar dan angguk kata setuju , nak buat itu ini belajar itu ini last last bila exam is di sekitar penjuru [ around the corner] , mula la gelabah ayam tahap karmatik baru terjumpa dan terbukak buku rujukan watever segalajadah. kan dah menyesal 'kau' kita
  • paling terang tak payah bersuluh konklusinya kau memang P to the E to the M to the A to the L to the A to the S ! dan sekarang 'kau' haruswajibsunat terima je keputusan. sekian. HIHIHHI
//
OMG OMG OMG -_-' sumpah penat hari ni . dari kd -> seremban -> ke johor -> ke rembau -> seremban -> kd . penat drive duduk lebih dari berdiri haiyah. HAHA sampai ter tak pergi kerja , maaf gengkawan .adahal keluarga yang tak boleh sangat dielakkan. tak perlu tahu pun :') itu pun dah memadai. dapat jugak balik kampung lepas 2 bulan lupa asal usul tak balik kampung.kalau dulu sebelum SPM masa SPM masa waktu cuti SPM masa bulan disember boleh dikatakan setiap minggu akan gerak nogori tapi sekarang sudah bekerjaya -.- HAHA sudah mencari nafkah untuk meyara keluarga diri masanya begitu pendek dong -.- so hari ni je la dapat pergi.
" eh jastin bibir dah buat konsert ke belum ? belum kan ?" ------ eh kenapa aku kisah pasal dia? sebab entah nak cakap kenapa kenapa kenapa why why terjadi sekarang , entah perasaan aku bercampur baur rasa bersalah sekejap tak sekejap bersalah sekejap segan sekejap rasa macam gay -.- dan kenapamengapa time time macam ni aku menyatakan yang aku suka suara bibir -.- walaupun sumpah annoying suara dia macam gender misunderstanding sekejap rasa macam pompan sekejap laki dan nahh kau bala petaka semua masuk diri balik , yang konon dulunya aku anti sangat dan sekarang adalah suka sikit HAHAH sikit je. tak lebih dari memperbatasi syarak .
"hai fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kita geng ke ?awak peminat JB  terpaling sekali sungguh no #1 kan? MUEHRUEHRUEHRU "
//
oh kali kedua rambut macam dR.Rozmey HUERHUEHRUHRE sumpah SEDIH tak tahu nak fesyenkan macamana nak buat itu rambut jatuh , " eh ni rambut ke rumput ?" - kakak
//
dah dah dah i want membuta dan oh ya. aku dah ada cita cita . so aku sempat lagi nak tukar form UPU aku :) hihih. entah rahmat tiba tiba datang. ambition (masa kecik kecik yang diperbodohkatikkan oleh cikucikgi dulu hingga ke sekarang ) : polis , pensyarah , doktor , chef , [tiada cita cita masa 2009-2010] chef semula sekarang injineer -.- OMG jap ada lagi.ehlupa kthknbyenites

No comments: