Thursday, April 21, 2011

hospital-killer

kenapakaubaca.[?]
"pandai betul kau ambik kesempatan kan ?"-H.A 


//  sebenarnya malas nak tulis tapi entah setan mana hasut suruh tulis ... 


hospiphobia----aku trauma lah bila pergi hospital. apa nama trauma bila kita takut kat hospital ek ? ada ke nama trauma tu ? hospiphobia ? -.- ok enoying aku taram je. kala aku melangkah setapak je ( belum dua tapak lagi ) aku dah pikir bukan bukan dah. baru nak melangkah mesti pikir " ishhh ada bau wangi la kat rumah mayat tu , [sambil jeling jeling paksa kat kebanyakan rumah mayat kat kebanyakkan hospital ] ; lagi pikir bukan bukan , ni ' mesti ada orang eksiden kulit berdarah ni blablalabala " ; lagi " mesti ada je orang mati tiap detik sukar nak bernafas :'/ " paling tragic lagi bila ahli keluarga sendiri yang masuk hospital . itu yang paling sedih tragis dan rasa moga moga keluarga aku sihat hendak-Nya.-- mana taknya , malam semalam tiba tiba dapat phone call dari ayah kata dia kat hospital , dah tengah lewat malam barulah dia nak call degil betul . nasib baik tak kene tahan wad kalau tak. anak dia yang susah WAHAHAH ok anak dia pun mewarisi penyakit dia kot -.-' - so pergi ke hospital dengan persepsi yang negatif ( nampak tak elok tapi itu la hakikat ) ; ayah dah elok ke?  ke ayah makin teruk ? doktor kat situ cepat tak bagi rawatan ? berapa banyak lagi doktor nak bagi treatment kat pesakit dengan sepantas yang boleh. ? ayah elok tak ? ayah elok tak ? itu je aku punya ayat ayat dalam mind kepala otak aku ni. risau bangat.cuba la jadi kat korang. - dan nyeh masuk masuk je tengok doktor dengan nurse boleh pulak minum kopi kat atas meja ; sambil borak borak yang si nurse tadi main ketuk ketuk kebord yang jantan tadi terus minum kopi sambil gelak. - bukan tak hargai bantuan nurse and doktor tapi tolong la orang yang terdesak yang nak kan rawatan lagi penting daripada diorang minum gelak golek guling tu -- Bukan nak ngomplen tapi itu la kenyataan nye. -.- cis kalau lah dibuatnya orang yang aku sayang tu ........ , meang tak berkat dunia akhirat dia -.- HEUHERUHREU dan aku berharap sangat segala berkenaan tentang hospital , mintak dijauhkan dari hidup aku . // - Dan aku pernah jugak masuk hospital dan yang terakhir aku pergi hospital masa tingkata 4 masa mata aku buta sebelah terkena bulu tangkis

hospiphobia


dan buta selama 4 jam. gila aku dah insaf masa tu tapi manusia tak reti nak bersyukur , nasib baik mata aku elok tak rosak puhhhh ^^ - pergi hospital lagi sebab kena cacar air - dua minggu sebelum SPM 2010. itu yang tak dapat result gempak tu WHAAHAHA -- dan lagi aku mintak jauh dari hospital lagi aku dapat banyak hospital . -- nyeh kursus yang aku nak ambik diploma tu pun under hospitality -.- ohtidak. kebetulan sungguh HAHA 
//
persetanzkan cerita hospital
oh kroks makin gemilang dengan ramai ahli. sorang akan tersingkir minggu depan yang tinggal hanyalah muka muka suci dan muka budak baru belajar.HAHA tahniah la alia baru 3 hari masuk dah hafal nama kasut puiiyoooo. -.- dan yang paling malang tadi bila ada sorang india pompan [APK] nak apply job tapi kesian takde untuk dia. ok la tak la APK sangat , dressup ok lawa pun ok la ( ikhlas ni ) tapi entah kenapa dah penuh kot.-- dan lagi sebulan je aku dekat sana. :'( sedih nak tinggalkan tapi terpaksa jugak tinggalkan sebab diri aku perlukan rehat yang secukupnya -- rehat sebulan ? -.- cukup la nak masuk U entahapapap tu lagi perlukan energy lagi HAHA. "rasa malas nak repeat zaman sekolah tahap dewasa lepas ni ?" -- tak payah ambik boleh ? boleh je jadi insan berguna. macam sekarag aku insan berguna apa -.- HEURHEUHER


-" tak payah deh nak tengok konset bruno mars sangat. baik tengok hazee. muka dia dengan bruno mars lebih kurang sama je  WAKAKAAK ( dalam posisi yang tertentu lah ) -- takpayah la nak perasan sangat. 
eh bibir buat konsert esok ke ? tak jadi la.dia datang sure KLIA runtuh ( opss jangan marah peminat beliveber ) apatah tak tahu den nak sobutnyoo -.- eh tapi tak dinafikan tak di-iakan lagu lagu JB pun ada jugak yang layanzz macam lagu baby - heurheuhe - yang konpius laki k epompan yang nyanyi , macam lagu sombody to love , macam lagu pray dan macam lagu never say never --- daaaaaaaaaaaa &^*& sarcastic je ni. nak tengok film dia ke tak ? ( rasa sama macam baling duit rm10 dalam tong sampah jee? ) dan tak kira la yang korang anti anti dengan dia sangat yang penting dia bahgiaa sebab aset harta dia dah lebih US1juta tau. so , pergi lah lagi kayakan dia lagii until dia ma&* Hahahahaah PEDAS TAK?


eh dah taknak merepek cuma nak mintak maaf sangat sangat kat dia sebab buat dia macam ni . :') kthnkbyenites.

No comments: