Tuesday, June 1, 2010

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ


kenapakaubaca.[?]
"aku tak tau la aku menyesal ke tak ??aku menyesal bebeh! ahahaha"-H.A


Dalam meredakan suasana yang tegang aku tahu aku perlu mengundur diri dari sebarang percakapan/perbuatan kerana hati wanita zaman moden kini susah benar untuk dipahami..aku tak tau kenapa haih -.-' PUAS aku pujuk diri aku sendiri,"ala hadzrin,nanti elok la tu,biarlah dia kejap,die msti la emo..down ke,datang bulan ke etc etc etc ehehe"
tapi diorang?kadang kadang betul jugak orang kata,lelaki dan perempuan memang tak boleh ngam aduyai.dah dah tutup topik aku malas betul nak ulas bende bende kejadaharam ni semua teheheheheee.hehe .
****************************
Sumpah doh tadi kat kelas soksek cerita kenangan lama bersama kawan2 mngundang nostalgia :') bestnya dulu dulu tak reti bercinta ,kecik kecik comel lagi,tak reti bergaul,busuk takmandi,tak siapkan kerja rumah [suruh mak yang siapkan],lari kene injet,jadi kobis,kecik kecik duduk belakang,belajar banyak bahasa dekat sekoalah tadika,mengumpat cikgu cikgu sekolah rendah [maaf cikgu] hhehe,lagi bestnyaaaaa... haishhh bestnya ingatkan kenangan dulu dengan kawan tadi :) AGAK agak kita dapat lagi tak rasa benda yang sama?ngahaha semestinya tak doiii -.-' sebab kau dah besarr sekarang,peel kau lain masa kau budak budak dulu.kalau kau budak dulu,boleh la kau nak merengek ke manjamanja ke gedik gedik ke dengan ibubapa sekarang tidak lagi..event dulu kita kecik kcik selalu memainkan fungsi "perasaan" kita untuk mendapatkan mainan ke haha atu sesuatu benda lah kan,sekarang tak lagi,"perasaan" pulak yang memainkan diri kitaa muahahaha -.-'
YA saya setuju.sama seperti saya alami sekarang

[ALAHAII MAMAT NI EMO SEHH lebih.!]

"TURAIIIIIIIIII,pulangkan duit akuuuuuuuuu har har har "-agak agak macam buruk siku tak??euww siku kau burukk dowhh .aku rasa ini tak buruk siku.kalaulah aku serius nak amik balik duit aku,eh silap,duit ayah aku,aku dah lama hasut bapak aku failkan writ saman mohon tuntut balik duit tu haha..SUMPAH AKU RASA menyesal pergi tapi tak menyesal pergi bila naik bas---berada dalam bass--turun dari bass [ala buhsan dah]--->>>naik balik bas sebab nak balik rumah---kat dalam bas [on the way ke rumah] ---turun dari bass[dekat smks10] aww sedihnya tapi best..--:')
itu je kot berbaloi bagi aku.haha tak guna kan aku??PERGI menghabehkan borehh joo ..RinDu moment tu semua! putar balik waktu.......DOREMONNNNNN! pinjam mesin masa..-.-' kesian kesian

hey cepat la rancang apa plan atau sebagainya aku kene setiap minggu ikut ibubapa ke kenduri pertunangan perkahwinan semua semua lagi best dari segalanya! AKU tak kisah janji seronok ke aku join la hehe.------OH ya esok bio kertas 3 sama itu est kertas 1 n sivik..
APA APA APA semua ni??eee gedik betul doh ade banyak banyak paper exam ni.takke kita boleh jimatkan 100030842398402 pokok jika takde paper 3 ?nagahahhahaah...kejam kejam..failed la kau jerin..eh tak.jangan laaa doakan..harap2 lulus semuanya amin!
dah ke?ok
goodbyee.salam.
[baru tau sebenarnya good bye bermaksud gob bless you(tuhan merahmati kamu)] tapi kita sebagai islam jangan la salah tafsir tentang istilah god itu..GOD itu tetap yang maha AGUNG di atas sana.Subhanallah!

No comments: