Monday, June 21, 2010

penyesalan sebelum SPM

kenapakaubaca.[?]

"luar aku gembira,dalam hati pedih sebenarnya"-H.A

duhh duhh camane ni addmtah aku kimia aku segala kejadah semua ni camanni i takutt u i takutt sungguh tak disangkka2 markah aku begitu teruk nak mampusssssss.tula kau online makan main FB tak ingat dunia main game lepak sini sana kan dah kena tulahh ??:/ so salah siapa?tepuk dada tanya iman tanya diri i het myself obiosly duhhhhhhhh :'(

aku tak pernah sangka ,aku tak pernah rasakan seterukxxxxx ni .tapi apa boleh buat.KALI ni aku berjanji akan cuba untuk lupakan dajjal mata satu ni sementara sementara waktu masih ada.

aku pun termenung termangu apakah yang telah aku lakukan kan sebaik seelok mungkin untuk cuti lepas..jawapannya nothing :/ .


PLIS dont ask me keneting [aniting] about aku punya markah segala segala sebab mulut aku akan terkunic secara otomatis apabila ditanya markah yang cikai cikai. i het maiselfffff syuhhhh.. how come?? :'( entah la apa aku rasa ni kosng jiwa kosong tak rasa apa apa? bila nak berubah?berubah?aku anti perkataan tu weyh C(:

******************

"aku benci kau rambut merah" tau tau la ini untuk siapa waahaha.

[to be continued] errr ada lagi ke ? :D



kau ni dajjal sebenarnya!jangan laaa hasut aku dah!

oh kawan aku rasa macam nak menangis ni sebab aku tak pernah dapat seteruxxx ni -.-' ala lupakan laa lupakan la lupakan la..tengah sedih sedih ni aku suka layan lagu kabi khusi kabi gham :')      

"leleh betul layan lagu ni siap ikut sekali nanyi dengan tariannya."

aku tak tahu laaa aku mampu tak nak tulis blog lagi dah lepas ni .mungkin la..mungkin je aku busy kott.kot ??-.-' watdeneraka .. zzz


No comments: