Tuesday, June 22, 2010

biasa stendert normal stereotaip apa??

kenapakaubaca.[?]

"takdir memang dah ditetapkan yer"-H.A

sumpahhxxxx aku eh silap kita hari ni masih meneruskan legasi membuat dosa kering kutip sini sana ,bukan kutuk sembarangan ,kutuk ada makna ,kutuk berdasarkan kenyataan sebenarnya.aku masih mempersoali samada kita bercakap benar tu kutuk ke? haih haih muskil habis tu takkan nak jadi munafikasihipokritmulhid sehari 24jam seminggu sebulan setahun? "kalau ada cili dah lama aku sumbat dekat mulut kau sebab mulut kau ni takde insuransss bulananzzz cakap main ikut sedap mulut je" tah semua dipelopori oleh si gay hazeem si munafik terhebat dalam kelas HAHA :D

***

gila kau kesian betul koreaselatan semalam di belasah kaw kaw sampai 7-0  watdehel itu semua game.bak kata wal ke naufal tah pemain bola wrestler semua 'pelakon'.ANAK wayang kah?hah better masuk anak wayang dapat jugak bawa propaganda sini sana. "eh i terjatuh disengajakan" pfttt kad kuning.."eh i dilanggar dari belakang,gol keeper ni ha tolak aii."pfftt kad merah melayang dimuka pemain sebab pengadil baling. SEMUA WWE pun hipokrit .aku layan jugak tapi agak betul stetment aku kat atas ni betul macam drama swatsa kerajaan badan bukan kerajaan melayucinaindian 1MALAYSIA ,memang bak kata esah klisei gila la.lepas ni berlaku,tu pulak macam dibuat buat tapi manusia yang bodoh [sebenarnya agak pandai la sikit -.-'] tetap tengok haih.

"sumpah nasib tak kantoi tadi pasal buku esah tu" -kalau tak aku mati kene santau dari belakang muahuahua. HIDUP mesti pandai kaverr bebeh.kalau tak kaver hidup kau mesti sentiasa dekat bawah.MACAM tipu la.kalau kau tak tipu atau berdusta atau cakap lari sikit dari kenyataan,mesti kau tak boleh hidup//tapi kena ingat tak semua kita boleh tipu.YANG maha kuasa ada dia atas sana.:) tapi aku selalu tipu?macamana ni?nvmind etlis aku jujur bukan kat kau...tapi kat diri sendiri.heheeh.

*** eh kenapa aku gembira hari ni?entah mungkinnnnnss aku dah dapat hidayah kot mungkin mungkin kan?siapa tahu?kau tahu ke?zzz -.-' "do you see?what i see?" yeah kau nampak tak apa aku nampak?aku nampak dengan mata anak mata dengan retina aku sendiri kau bermain kayu 2 golf semua ciss -.-' watdehel apa ni apa ni?manusia tak pernah setia senantiasa curang i hetyu :)..bencinya bencinya [jelezz ni] ada karangan dua orang budak tu terchosen buat sakit hati je baca .tahu la best.apa beza dgn karangan aku jugak?karangan aku pun dibuat pakai pen biru hitam .eh tak pen biru je??karangan aku pun dibuat atas kertas kajang rm 2.80 kat kedai buku sekolah?ha?apa beza??karangan aku pun guna bahasa melayu guna ABCDEF.123456... semua mana aci mana aci??kenapa tak pilih karanganzzz aku sebab sama jerr?--[nampak sangat tak puas hati haha :D]  jahat gila rasis haha.

"bai cuba kau bukak lagu nitrus-tunggu esok dengan lagu nurul-TIKA cinta ,agak layan la.[ke aku yang kolot takhaptodate sebab baru nak dengar ?" OMGGG besday F tapi dia kat asrama tak dapat wishh dia takde .janggal tahun lepas aku dapat wishh ..."kemana perginya dirimu,bawalah aku ke kini bersama mu.jangan  pernah mengabaikan ohh diriku.."--rasa rasa ayat ni sesuai tak kalau lelaki yang cakap?sumpah tak gentlemanzzzz :D tapi apa aku kisah aku suka semua nya.aku suka menerbalikkan sesuatu yang dah betul benar sahih .tak ke kau ni kapir ha?-.-' ..>markah exam makin baik dari mac yang tepahapa tu etlis walau aku ada 1 failed[i hetyu edmetzzzz] tapi semua yang lain agak baik la [AGAK JE zzz] tak baik pun wahah..ok kita tunggu trial diorang cakap susah.sapa diorang?kenapa la aku tak dapat magik kalau tak boleh masuk bilik kebal SPM tengok tengok skema jawapan [bukan soalan] hahah.elehh soalan bocor pun tak tau buat dalam erti kata failed,ni ada hati nak tau datang.jangan mimpizzz laa -.-' kalau malas tu malas jugak.saiko.

"bodoh prasa* dah tiru bulat bulat kimia pun salah.apa punyaaaaaa orang la tu la bala kau taknak kongsi dengan aku kita semua :D"

masih dengan prinsip saya. tak kisah tak heran ok byee.

senyum itu sedekah??ok lepas ni tak payah la marah marah lagi ok?

[eleh apa masalah kau ingat kau punya bibir je seksi?bibir aku lagi sekssi ++ seksaa lagi tu.takcaya cuba kau bukak gambar default aku kat FB weksss-stetement khas untuk A.J] -.-'

2 comments:

ezral Sya said...

Hidayah = Hadiah!

Aku suka doh font yg atas sekali yg kaler purple tu rasa sgt tenang bila membaca, entah kenapa, keep up the good font! Ngehh!

hadzrinaqmal said...

:)

There was an error in this gadget