Saturday, June 26, 2010

aku teringin sangat nak pergunakan kau balik selepas kau guna kan aku :)

kenapakaubaca.[?]
"aku gembira kalau setiap kali kau ada "-H.A


tadi baru berFB,kini dah tacing
tadi bercanda gelak,kini dah tacing
tadi berkomentar komen,kini dah tacing.
tacing betul betul atau hanya publisiti?

go brazil go menang 2010

berguna jugak kau hidupkan?"

"ku bukan tagih janji yang kau hancuri." "manis mulut lidah kau berapi" "tanpa sedari hati ku kau sakiti" tengok la abang kau tu jerin eheheeh, Cristiano tu.ala abang kau..kan korang sama rambutt.rambut 'uuuuuuuuu' hahah.nvmind rambut 'uuuu' tapi tetap hensem [aku bukan dia ] wkaka. apahal dengan dia bajet hensem tu?aku lagi hensem kot. apa main tolak tolak sengih sengih canggih la sangat? tau la pemain termahal dalam urusan sewabeli cukup kot untuk sara diri sampai mati bestnyaa -.-' bukan kah dia kene kad merah?tak kena eh?ok salah orang haha. persetankan piala dunia sebentar "asal tahun ni [?] piala dunia hambar,teringat dulu aku suka brazill euehueheuhee ada ronaldo ada ronaldinho masa tu kaka belum ada lagi semua haih -.-' macam la aku yang sibuk main.teringat jugak brazil menang tah tahun bila ai lupa malas nak carik balik kih kih persetankan.MANA sukma segala jadah sukan MALAYSIA kat melaka kota kecil tu?TAkKan dah habis kot?etlis aku sempat jugak tengok acara lontar peluru euwww macam kat sekolah je punya tapi nauzubillah jauh nak mampus dia lontar terkejut aku.kita setakat baling 2 -3 meter kat sekolah lepas ni gedik aduh sinisana sakitt awwwww balik mengadu kat mak tangan sakit lepas tu menangis uwekkuwkkkuwekkk..watdeneraka?

tapi BERKONTRASAN apabila aku tengok diorang yang badannya agak agak macam amirul bob harhar tapi tabik spring la ,diorang lontar jauhh wuhuu.berballik semua ke sukma.kenapa la dia crash dengan piala dunia kan?ala kalau tak crash pun orang malaysia memang malas pun nak tengok sebab orang kata "sukan Malaysia tak kemana [?]" watdehel jahat gila mulut orang.patut buat peribahasa "mulut buaya di susukan,mulut orang di asidkan " -.-' sebab memang tak sayang mulut mungkin. oh lagi satu mungkin bajet yang dikeluarkan seciput ciput umat kot yela siapa nak keluar bajet besar besar untuk sukan yang kurang berprestij [yeke?] tak macam konsert besar artis seberang sinisana mesti dpaat sponsor macam anak ayamm berlumba lumba nak taja maksiat tapi bila ada tayang kat tivi aku tengok jugokk hahahahaahaha.! cis-.-' ini la malaysia konklusinya Malaysian memang terok walaupun duduk dekat Malaysia.teruksaxxx ini semua hipokrit skearang kita tak bersatu langsung.semua ada agenda..pffft apa aku ngarut ni??macam la kena dekat kau ahahah.
"berehat sebentar bersama sama kitkat" teringat kitkat aku teringat iklan iklan zaman kini yang sumpah sakit hati.jengkel tapi suka tengok ailaikee..iklan kitkat ni pun ada yang kelakar macam masa perempuan dalam tivi tu tengah tunjuk tunjuk seni kata lagu lbalbababa ,iklan dentine pun banyak yang kelakarlagi lagi iklan baru ni berjambul jambul je tengok.lepas tengok mesti buat muka macam -.-' sebab sungguh sakit hati :D. kalau iklan sarikat telekomunikasi pulak lain iklan dia.iklan diorang perli perli smabil tunjuk nama pesaing dalam bentuk abjad contohnya H untuk hotlink D untuk digi C untuk celcom.yang tak blehbla nya walaupun nak sindir agak agak laa kan haha.ni tak siap dengan abjad siap dengan kaler lagi tu sama.tak paham eh?aku pun tak paham apa aku cakap ni haha. ok cukup stop letak tanda titik . **

PERSETANKAN cerita diatas.cerita diatas hanya fiksen semata amat ,takda kene mengene yang dah meninggal tapi ada kenamengena dengan yang hidup.WEH! buat masa ni aku jual mahal gilaaaaaaa nak mampus ok sampai kau benci sampai kau meluat tengok aku sampai kau bnci laaaaaaaaa lepas tu aku akan jual murah balik mungkin sebab kita takkan berjumpa lagi kot kan kan?bestnya .dapat jugak aku buat kau lupakan aku yang tak berguna sesen ni .maafkan aku kalau boleh aku nak kita kawan lama tapi kalau kau terus begini ,aku rasa kau yang sakit hati.kalau kau belum sakit hati aku anggap kau ni perempuan tabah melayan karenah semua. :)tahniah. "kita hidup dekat dunia ni bukan untuk seorang,kita hidup untuk semua,untuk bersama kalau kau nak hidup untuk seorang baik kau buat dunia kau.tapi yang pasti.hidup untuk seorang atau satu hanya kepada Yang Kuasa je.sebab dunia bi bukan kita punya" kenapa masih tak percaya kata kata "masih banyak lagi kumbang/bunag kat luar sana?" "pengalamna mengajar kita" "jauh berjalan,luas dan puas pandangan,barulah kita pilih yang terbaik" kenapa masih terperuxx ditakuk lama.loveinskuulsaxxxxx membuat kita kehilangan kawan karib . ok fine bai.setiap post aku mesti membuatkan aku balik yang sedihh hhuh -.-'


No comments:

There was an error in this gadget