Saturday, June 5, 2010

paradigma perasaan

pergi bawak hati aku terbang pergiK!aku taknak ada perasaan! :'(

kenapakaubaca.[?]
"Kau rasa apa sekarang er??"-H.A
asal eh time aku nak cakap dengan mesti ada je benda yang mengacau?aku nak bagi tahu ni [bukan kat sini a doi] haha mesti ada je orang kacau la,bunyi tu la bunyi ni la,tetibe tak tentu pasal pergi sini sana la ciss buat sakit hati perasaan jiwa je -.-' benda penting ni! soal hidup dan mati cehechecehechececcece! haha gedikkkk! "party hari ni lagi best kalau budak baju orang[e] takde [?]" kenapa cakap macam ni budak baju orang[e]??haha bukan budak baju orang[e] ni ke yang meriuhkan suasana?hahahah gedik kan budak baju orang[e] ni???dia gedik tapi saya tak kisah .Saya sayang dia,dia kawan saya.nak tau tak,bila dia tacing kan,sumpah seriussss shit takut nak matei.matei pun tak takut macam sumpah. watdehel.ape aku cakap ni.Baru baru ni tacing,entah siapa tacing siapa,dia kot tacing dengan penulis.penulis tak tau penulis buat apa.[lupa mungkin] puioooooo tacing dia kalah spirit of world cup!cuak gila la!haha -.-'...entah la.budak baju orang[e] ni memang nak kena kan??-.-'
"sumpah seronok masa jalan berdua"
wiett maksud berdua kat sini bukan berjalan macam pakwe makwe doi ,maksud kat sini jalan berdua tapi yang lain entah berapa orang tah tercicir dekat belakang sebab lembap sangat!haha -.-' masa tu aku nak tanya macam macam kat orang tu tapi mulut aku yang suci ni tak mampu mengeluarkan suara suci aurat aku untuk bercakap.aku tak tau ape samting yang tak kena atau terkena sebab aku diam je macam lilin kat situ watdehel??aku nak tanya tapi malu.tambah tambah pulak dengan sikap pemalu aku aduyaiii.Dah aa aku je sorang jate kat situ.nak mampus kene gosip?hari tu dah la kene gossip dengan abang ipar aku [?] biarlah rahsia.SEMUA ELOK KALAU BERAHSIA KAN.mana nak bagitauu dah.ala kalau bagitau bukan dengar pun.SETAKAT angguk angguk geleng geleng then habis semua hilang.acah acah je :'(. "semangat gila nak buat folio addmeth .........lepas tu......hilang" kenapa?mengapa?bagaimana ini boleh berlaku.kenapa addmeth yang kita failed tu ada folio kenapa kenapa??sumpah gila,kang tak pasal pasal folio ni failed pulak haha.ENTAH la.mungkin membantu kot dapat markah SPM kelak .iyo la tu fakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! pestaim aku nangis depan YM bila baca ayat ayat sedih :'( kenapa boleh sampai jadi macam tu?kenapa kenapa?aku harap sangat takdir merubah segala dan kita jadi macam dulu semua balik ok :') sedih bukan apa aku sayang,lagi sikit tahun takkan la semua nak jadi macam ni?ye aku tau aku bukan siapa siapa,malah aku jugak terasa disisihkan ape semua.semua cerita aku tak tau [?].nasib la ada jugak orang yang prihatin.MUNGKIN rahsia tak elok dikongsi kan?yeah saya setuju -.-'maaf kan saya terbusy body hidup awak sebab saya sayang awak semua tapi di......:/ saya sedih

kenapa comel sangat ni doii :)

No comments: