Monday, June 28, 2010

cerita di dinding


kenapakaubaca.[?]
"sekali lagi perasaan menguasai diri."-H.A


better jangan baca doh.nanti kau ingat aku ni apa leweh lemah bacul semua la.aku rasa post kali ni lagi personal kot .tak ke bengong dah kata personal tapi pergi publickan ceh.-.-' cerita je gempak padahal mana ada personal pun. SUMPAH perasaan aku sekarang bercampur campur.aku sedih ni.sedih gila la.macam biasa la.bila sedih mesti blog aku jadi penemankan?luahan rasa jiwa hati ke hati semua tuih tuih..faxx jumaat ni hari terbuka?persetankan.lebih baik aku layan perasaan dari layan hari terbuka -.-' sungguh aku tiada mood nak gelak huha huha sini sana setakat sekarang pukul 9.09 mlm 28/6 aku masih tak buat apa apa lagi lagi homwork sebab badan terasa penat dan dipenuhi tensen.aduyai.dari petang tadi tak tidor asyik kemili-kan invention yang agak cool muaha..ok balik cerita balik,aku tiada kawan kot yang betul betul dianggap kawan untuk berkongsi cerita. mungkin blog ni la jadi tempat ludahan emosional aku ciss -.-' sekali lagi jiwa dirembes,dipijak hati ini,di cerca sini sana. "arghh taknak aku aku kongsi cerita dengan kau.kau ni mulut tempayan" ok sakit hati satu bila orang kata kita macam tu sedangkan hakikatnya tak .apakah? jatuh airmata khayalan lagi.aku tak kisah semua tu.aku anggap ujian hidup.tapi takkan la hidup aku digenangi sedih sedih sedih je?aku pura pura je gembira heh :') padahal dalam hati ada duri ececeh . "lepas ni jangan cerita dekat aku lagi dah aku sedih ke gembira ke apa ke sebab aku malas dengar! " "dekat kelas aku bengong,tak tentu arah memikirkan semuanya "--takda orang nak dikongsi.bukan aku enggan berkongsi.tapi belum bersedia kongsi mungkin? haih. -.-' tula aku tunggu sangat detik hari terakhir SPM agar aku boleh mula hidup baru.hidup tiada orang kacau.hidup jauh dari semua kecuali keluarga.cepatla masa.aku tak sanggup..TAK sanggup nak hadapi semua ni. ADA kawan macam takda kawan .ok fine aku tahu perangai aku terux sax semua.tapi jangan la fikir sampai macam tu.jangan la sampai menggunakan aku janganla sampai jauh dari aku.. soalan klisey:siapa kawan baik anda? jawapan klisey: oh dia tu si polan tu, polan ni. jawapan sebenar:TIADA.hati ni lah kawan baik.dia je yang tahu. Aku tak kisah orang nak persoalkan aku punya hidup itu hak kau mulut kau suka hati kau kau yang tanggung nanti.ok teruskan persoali.itu pun kalau ada la orang yang ambil kisah.. -.-' selalukan orang kaitkan perasaan untuk perempuan jer.sekuat mana je perasaan perempuan tu?sejauh mana keluhuran perasaan perempuan tu?kita tengok perempuan tacing kita [lelaki] terhegeh hegeh nak jadi hero konon. padahal perasaan sendiri tercalar terobek terluka,sikitpun tak ambil pusing.hipokrit!.bagi aku jantina tiada beza.perasaan pun tiada beza.kau ada perasaan aku ada perasaan.aku berhak ada perasaan.kau berhak ada perasaan.dan yang paling penting kau tak berhak nak ganggu perasaan aku begitu sebaliknya. kita imbas balik sejauh mana perasaan memainkan peranan dalam diri kita baik lelaki mahu wanita?perasaan membuatkan kau untuk disimpati,[argh terlalu murahan],perasan juga membuatkan kau ingin diambil peduli [arghh plastik] perasaan ingin kau dijadikan 'center' of pandangan [ini pun plastik] perasaan menunjukkan kau ego.[yeah amat betul] perasaan hancurkan jiwa kau [boleh jadi dan sememangnya terjadi] perasaan sebati dalam diri.pfffffft apa aku merepek pasal perasaan ni? yeah sememangnya perasaan aku telah dirobek oleh rakan ku sendiri.ok bye .mahu melayan perasaan perasan sekejap .-.-' sekarang tenang sebab kawan baik aku ni [blog] sudi mendengar dan mencatat kisah sedih aku ni . aku suka jujur bila aku cakap aku hidup dalam angin.mari mengalir bersama angin.

No comments: