Friday, June 25, 2010

invension tensen happy-sion

kenapakaubaca.[?]
"hari yang gembira"-H.A


Exam kali ni perghh agak kebaraian sekali hal ini kerana markahnya amat cikai cikai nak mampuss huhauha.tak sangka ada yang baik ada yang buruk ada markah yang hodoh hina dangkal semua wahhh dan yang terkejutnyaa ada jugak markah yang meningkat jejeh :) yeah semua trimas kepada adeila si saiko pengutip markah macam budak budak tahap satu sekolah rendah.ke hulur ke hilir carik markah dekat yang lain menangih simpati macam soo saddd pity u haha -.-' DAN dalam pada itu,folio addmtah aku akhirnya siap juagk selepas 3jam berhempass pecah pulassss semuaa siapkan dan baru hantar hari ni yuhuu
"kesian prasad ,kiterang punya dah habis hantar dia baru eh bukan baru,dia kena buat semula akibat potokopi bulat bulat sehingga no ic pun nak potokopi apakess??" nasib la aku tak tiru,aku cuma 'bincang' dan buat sendiri wakaka :D so sekarang tinggal da loser bioollll atau biology yang tahpahapee tu puih .susahnya aku tak mintak pun dan meletakkan harapan yang rendah dan tinggi.cuma harapan yang sederhana."nanyi lagu menaruh harapan ni best ni,then kita tuka lirik. ''DIHATI KECIL,KU MENARUHKAN HARAPAN KU YANG SEDERHANA....'' APA ?-.-'


2-3 hari ni sibuk [pura pura] sibuk buat invensyen atau rekacipta laa sangat .sumpah kitaorang punya invensyen macam saiko sampah lahanatt pergi buang laa sedih betul tengok -.-' :'0 haha adakah kitaorang punya invensyen [dinamakan invisyen/??] setahu aku invention tu sesuatu benda yang baru tak pernah ada,tak pernah wujud sama sekali dua kali tiga kali empat kali dan berkali kali. tapi yang pelik lagi jelik,kita orang tercopy pulak dekat youtube/google/bing semua kejadah haram.mana yang boleh kita orang akan search.haha so kita tak dikira meniru kan??mana tahu benda ni dekat MALAYSIA takde ke?sebab malaysia kann kecikk??dahhh -.-' tengok dekat peta dunia pun maam kuman ceecechehe

"jum buat botol air ada dua nak?"
"jom buat botol air ada bekal?"
"jom buat hatpone dekat tudung??"
"jom buat ni jom buat tu jom buat ni balbalaba" dan konklusinya semua haprak tak buat sedap sebab mulut je sedap berkata kata tapi tangan tak jalan whauahua..-.-' sedihh sungguh dasar munafik.ha ni baru munafik hik3.
"mana invention kamu??"
"dekat dalam proposal ,ticer -.-'" dan aku rasa akhirnya semua lunyai dan tak menjadi .haahahaha gila POYOsyoksendiri weh si gila [jerin] baik kau study sebelum aku santau kau hidup hidup :/
Selama dua hari buat invension dkeat rumah aku sumpah seronok.best macam macam boleh tengok huha sinisana lagi best hari kedua.,trimas yang hadir oh :') ececehc buat drama swasta pulak.gerak rfm tanpa dijemput undang segala mainpergi je .tak dirancang sungguh.haha -.-' makan maggi ueueueueueueeueueu yang penuh tauhu .aku dah la tak suka tauhuuu..lepas ni taknak order dah ceh ?-.-'
"maggi ni kan kat rumah boleh buat.."- Z
yeye cik jida semua reti masak maggi .masukkan air taruk megi telur cili semua then siap huhahua.



**DAN sumpah aku tak terduga semua berlaku baru nak have fun sikit ada je obstacle distraction semua apa boleh buat semua lumrah alam?join mereka macam aku rasa diri aku bukan aku sebab?tak tau then nak cakap.mungkin aliran lain semua haih -.-' aku pula yang rasa bersalah kat semua hehe.tapi tak kisah la.

"kawan menagis sorang pun tak peduli" lagi nak menjeleskan adalah? for what rezen?aku pun tak tahu ok cukup sampai sini kita ketemu lagi dalam rancangann.jerinnn sungguh hensem! pada waktu dan tarikh yang sama.

"sumpah malu buat air teh o sendiri,isik dalam tapewere bawak dekat kedai mamak mintak ais n limau [ingatkan nak kongsi] then terminum sendiri plak mheuheueh maaf [terlupa daratan pulaxxx] :)"



Ke mana perginya dirimu, Bawalah aku kini bersamamu,
Jangan pernah mengabaikan ooh diriku…
Seringkali bibirku tersenyum, Jika kau mendapati oh hatiku,
Bahagianya hidupku denganmu…

Kau hadir dalam hidupku,
Ceriakan hari-hariku,
Tanpamu semuanya suram tak bererti…
Curahkanlah keikhlasan, Berikanlah kejujuran
Dan aku akan setia kepadamu…
Beginikah rasanya tika ku jatuh cinta…
Dan ku sentiasa mendambamu….

Ke mana perginya dirimu, Bawalah aku kini bersamamu,
Jangan pernah mengabaikan ooh diriku…
Seringkali bibir ku tersenyum, Jika kau mendapati oh hatiku,
Bahagianya hidupku denganmu…

Cerah cahaya hidupku, Sinari bayangan wajahmu,
Usahlah sesekali kau menduakan,
Manisnya kata-katamu, Menjadi teman seharianku,
Biarlah ini menjadi selamanya…

Beginikah rasanya tika ku jatuh cinta…
Dan ku sentiasa mendambamu….

Ke mana perginya dirimu, Bawalah aku kini bersamamu,
Jangan pernah mengabaikan ooh diriku…
Seringkali bibir ku tersenyum, Jika kau mendapati oh hatiku,
Bahagianya hidupku denganmu…

Ku berjanji pada dirimu, Takkan pernah tinggalkan,
Walau badai dan ribut pun melanda oooh…..

Ke mana perginya dirimu, Bawalah aku kini bersamamu,
Jangan pernah mengabaikan ooh diriku…
Seringkali bibir ku tersenyum, Jika kau mendapati oh hatiku,
Bahagianya hidupku denganmu

No comments: