Saturday, June 12, 2010

kau saiko aku saiko kau



kenapakaubaca.[?]

"selamatkan gaza semua :'( bercamcampur sedih gembira suka duka hilaitawa:')"-H.A

"weh kau anak tak guna tau habiskan letrik ayah je"[nada gurauan]-kakaktaguna -.- tak baik..kan? dia tetap kakak kita kan?

apa kes apa kes?hahaha WEH aku sungguh terharu bila aku check check balik dekat FB ataupun laman sesawang sosialll lain kan,bila time hari jadi kita ke,sehari awal ke atau betul betul hari jadi kita ataupun engkau,perasan tak ramai benarsungguh teramat sekali orang wish kita sedangkan kita sedikitpun tak terhegeh hegeh nak nayang segala tarikh hari jadi kita kita melainkan kita [kita?]anda atau kalian semua gedikkkkkkzzz tahap gaban nak tunjuk tunjuk tarikhh euuuuww kau tunjuklaaah sebesar mana date besday kau aku takkan wishhh.ok berbalik kepada cerita hehe.aku pun pelik tapi rasa ujub takjub sebab itu menunjukkan siapa siapa yang wish tu tak kira bangsa agama kaum rasis segala haremm semua zzzZzzz...-.-'ATAUPUN sebenarnya kita tak tau date lahir orang tu melainkan ruang sosialllll tu yang bagi tau..alaa ada kat tepi tepi tunjuk "today birthday:polan ni polan tu si gedik ni si gedik tu " kan kan kan??so apalah susahnya orang orang yang kita tak kenal ni klik then wishhhh "happy birthday en ABCDEFGHIJKL blablababa takpun kalau malas sangat purapura taknampak je okayy?? ok aku tau aku merepek panjang haha.-.-' semua komplen tak paham tak paham euwuwuwu pedulik apa kan aku dah tulis kat situ kenapakaubaca[?]? -.-






ibu and along :)



cik tai and cik teyah :)

"sebokk sebokk sebokk"

eh semalam i janji kan nak tunjuk gambar gambar adik beradik atuk saya yang kewlllllllllllllll sumpah?ha tak bagi tau?pedulik la ni blog saya saya punya hati suka la wakakak..eh jangan marah ..jangan marahhh hik2 cuma bergurau saja..kalau terasa tolong tutup mata jangan baca.ok sempat jugak ambil gambar uwan uwan ni oh nogori panggil neneksss uwan,sokonklusinya nenekss=uwan.-.-'ni aku ade selit selitkan adik beradik arwah atuk aku so kewl dah berusia pun boleh berborak borak aku menjadi sebak dan terujaa la :') ahad ni kembali lagi ke nogori sebab ada wedding kenduri kan?so anak yang taat setia seprti aku haruss harusss ikut theeee -.-'










OK fine tadi aku ikut je kakak aku nak bayar bill kat gayent last last terpergi kat karoeke apa tah nama dia [sebenarnya nak pergi karoeke ni memang dah dirancangpun ari rumah] haha..so orang isyak [bukan bapak irpan] pergi sembahyang,ni ha manusia tak guna ni dengan bangga pergi masuk koreke yang tak macam jamban tapi kira jamban tapi dia bukan jamban laa.ada sofa semua .cukup untuk 3 4 orang je..8 orang kalu terdesak.dah bayar rm10 then terpaksa lupa diri lupa daratan semua nyanyi macam orang gilaa haha mana tak nye wehh!semput 13lagu nyanyi duaorang je.AKU ke KITA yang bodoh sebabdekat 1jam setengah tu kiteorang nyanyi lagu melayuu jer watfkkk..sebab tak tekan menuu dan BACK untuk senarai lagu omputih! nak lagu omputih tapi sumpah seriyes shit enjoy gila tadi walaupun lagu melayu.DALAM tu pun nak menyundall nyundal.ambil perhatian menyundal=bertangkaptangkap gambar.**takpa lepas ni ita nyanyi lagu omputih ye tukar bansa terus jadi omputih yee ok mulalatuuu perli -.-'

"sengaja aku pilih lagu sedih,kau ilhamku :') untuk meingatkan kat nostalgia"

Boleh tak manusia lupakan segala yang berlaku untuk satu tempoh yang lama dahulu kala?kenapa susah? ok tiada jawapan untuk persoalan/pertanyaan itu sekian trimaseh dan aku baru tau aku bodoh ke pandai sikit laa dari hazeem ke ape ke haha kenapa la aku tak beli mouse ha ha ha???kenapa la aku lupa sampai sanggup guna benda pad yang saikoooo sakai gila ni??haih -.-' ok bye esok nak tidor kroh kroh kalau ada mood aku berblog lagi yer.aku tau korang rindukan aku! wahahaahaha byee salam dihulur.mata dipejam sekarang pukul.1.50 pagi sabtu 12/6/10 ok bye



No comments: