Friday, June 11, 2010

i ke u patut lupakan i ke u?


kenapakaubaca.[?]

"hati tenang,datang pulak gelisah menyeret nyeret ke pintu hati :/"-H.A

ohh watdehel berani betul polan polan semua kutuk kutuk diri aku yang suci bersih hensem ni ,kalau kutuk depan depan takpe arh ni kutuk belakang belakang aw sukanya aku dengan orang hipokrit ni -.- suka la sangat.

aku rasa aku ke kau ke anda ke kalian ke beliau ke patut lupakan diri kau kamu anda semuaa?lupakan tidak lupakn tidak lupakan tidak lupakan tidak?lupakannnnnnnnnnn! "saya kata tidak" apa?ingat senang ke persahabatan dah terjalins ejak awal kurun ke 14 kita nak lupa kan oh watdehel.itu satu penghinaaaaaaan buat ku yang inesen ini huaurhurharuhr..

"malas nak tegor bukan beerti sombong bebeh :')" -biarkan aku ni pengacau hidup sipi sipi orang ,aku bukan siapa siapa.[merendah diri betul] nanti kalau rendah betul betul baru tauuk -.-' haha sumpah penat sial hari ni petang keluar sambung ke malamm zzzzzzz pergi sana la orang cuti nak berehat ,[?] berehat la sangat . makin memboyot ada lah makan sini sana tidor salah masa macam carik penyakit je gth laa -.-' aku nak change berubah change my self paham dok?[teringat geograpii pn latipah] haha paham dok??paaham dok?loghat terenganuuuuuu kita.senyum sokmo la.
"aku ni kebodfobia takpun kebodsyic takpun crazykebod" sebab bila nampak kebod mula la tangan nak menggtal menaip sinissana macam haremm i hate yukk kebod u make my life sick oh well kebod jugak peneman aku kala sedih dan gembira :') aku berdoa sangat aku dapat mouse kemabli sebab dah letih jerih payah jenuh mesampah guna touch pad ni sakit hati sakit tangan tak gheti gunaa daa loser jerin -.-'





selamat ulang tahunn tira :)
yaw aqil aku sayang kau muahx100x haha :) tapi aku masih muskil dgn persoalan kau
"kau rasa apa yang buruk pasal aku?"[macamtu macam tu la en bunyinya] i have no answer -.-=

hari ni hari jadi,eh bukan jadi,lahir kata puan ang yang jadi pengerusi persatuuan bahasa melayu hari kamis wattdaa ??-.-'[ok sambung] aqil dan thira.aku doakan semoga hidup kalian tenang dan sentiasa dimurahkan rezeki dan hidup haapy dan berbahagia selalu ok.DAH letak wish belum??kalau belum aku nak tumpangsekaki! haha aku nak lesen kereta senang pergi menyundal takpayah naik beca bas metro lembap lagi dah tunggu buat berpeluh je haaih.tak pun aku nak motorr persetankan semua hp 3G semua aku takk bataxxx henpon dah sekarang aku nak kerendaan tak/dan pun kenderaan semuaaaaaaaaaaa penat jalan kaki melainkan ada orang yang sudihantar jemput aku haih :) etlis aku dapat drive ke sini sana dengan transport muehehehe...

ok hari ni saxx tapi best la aku dapat ketemu adik beradik atuk aku.arwah atuk aku.sejibikk rindu gila :') gelak golek sini sana ,cerita balik orang dulu dulu punya pengalaman aww tersentuh nya lain betul cara hidup diorang dengan kita semua en?kita ni manja gedik sundal semua mereka lain.dulu aku dengar,ok jangan nak berkuliyah berdramaswasta kat sini...ok konklusinyaa>diorang lagi canggih dari kita

ok sekarang dah pukul 2.40 pagi aku nak pergi meroyan tengok tivi papai semua!! lap u olss

No comments: