Friday, June 18, 2010

panggilan untukmu ke?

kenapakaubaca.[?]

"kita ni sama saja.tapi aku je yang 'lebih'"-H.A

**lebih=mengada




hohoho saya amirull jom makan saya! -.-'

aiyakk kenapa ni?hohoh .gedik laaa mana ada apa apa sebenarnya.mengidam samting la mengidam timun masam dalah bigmac dablecheeseberger kejadah semua walaupunsemalam baru makan muahah.BESTNYE bestnye makan benda benda yang sudah kita tahu dari dulu lagi,makanan yang mempunyai banyak karsinogik dalam perisa makan segera uhwuhuwhwhuaua tapi stil makan lagi tak ke bengong?SEDAP kot.sedap tapi cepat mati -.-' JANGAN da oh makan semua semua ni setat dari kini bajet bajet penipu besar kau!!ccisss -.-']

"lo jangan biar aku begini,lo cuma bikin gua penasarannn haih "
UMAKKKaiiii bestnya folio dah siap cuma tak bind lagi .takut la aku nak bind hari isnin aaa lepas tanya cikgu kan cikgu,boleh kan asalkan kena hantar sebelum 25 wuut wutt apahal n?asala aku malas semacam nak buat homwok ni padahal tahu skullsax nak bukak isnin ni??-.-'wat wrong with u sepatah homwok tak buat lagi?FIZIK sampai habis chpter 4,BI summary semua semua isik tempat kosng tu,BIO satu sheet paper tu haih tapi nyumm best reproduciton Agama apa ni apa ni?banyak nyaaaaaa tinggaal lagi 2 hari kau nak buat apa? kita tunggu kita lihat apa akan jadi watdeneraka -.-'

"kerana diriku bukan aku,tiap kali kau menjauh---tukar 'mendekat'"- tilu

Ohh SERIYES shit kalau aku ada magis macam nanny & the magpie tu dah la aku gunakan magic ubah diri kau menjadi sesuatu yang aku sukaaa!!!!daripada melihat benda aku benci! huwarghh kenapa saat ni datang pada time time begini?eden pun tak tau ahahha,-.-' contohnya dari bentuk kau sampah aku tuka jadi embipurrr wangi sikitttt haha.dari kereta sorong tukar jadi troli giant ke apa ke haih.ni tak kenapa kau menganoying kan aku ha?aku pun ada taste ada citarasa semuaaaaaaaaaa jangan memaksa oh keadaan tolong la jangan memaksa!

"aku sedar selama ni aku banyak tolong orang,tapi orang tak pernah tolong aku.AKU was was kalau perkara umpama ini [siapa yang sedar atau tak sedar diri] akan dibalas balik atau tidak,camne ni ya?"
Maaf,kali ni aku tak boleh tolong kau sepatah pun sebab aku rasa jengkel.!yes aku yang jengkel.selama ni aku cuma jadi pak turut
dan pak sibuk ok fine -.-' M to the A to the L to the A to the S dah layan.tak kisah la lepa sni apa nak berlaku jadi aahhh...aku nak fikir SPM je lepas ni.maaf kan.lepas SPM kita boleh lupakan semua wuhuuuu,,:)

**pilih jawapan yang engkau atau aku rasa agak agak tepat atau betul .-.-' tak kisah pun**

Q=betul ke orang kata anda ni gedik??
A.ya.ANDA GEDIK
B.tidak.ANDA GEDIK.

Q=betul ke saya dah menyampah dengan awak?
A.ya.SAYA MENYAMPAH DENGAN AWAK
B.tidak.SAYA MENYAMPAH DENGAN AWAK

Q=siapa awak di hati saya sebenarnya?
A.bukan siapa siapa!
B.tidak untuk tidak bukan siapa siapa.

gurhhhh mintak diri r . salam-.-'


LAGENDA budak setan was da bomb :') mengalir lagi mengalir lagi.
aku anti cerita melayu yang sedih sedih .jengkel.
[sama macam buku yang tebal nak mampus tu,eh tak lain sikit kan?]

No comments: