Wednesday, June 23, 2010

tiada mode mud mood moderator

kenapakaubaca.[?]
"aku pun dah kena badi ngantuk orang belakang"-H.A

aih awak curang ke ni?
kenapa tak jujur cakap benda betul? oh yeah aku tiada takkan ada mood untuk malam ni kurang blog kurangkan online zzzzzz jangan baca .buang masa anda je baca semua ni. "FAKE HOPE!!"
shitz.kalau jiwa dihiris oleh orang yang tak gheti bahas memang la akan jadi macamni .dan aku pulak paham bahasa ke? ok fineeee ,now u can do whatever you like ok jangan kacau aku jangan kacau hidup aku jangan kacau benda benda yang berkaitan dengan aku lah senang cerita -.-'

*maaf kawan jika tersilap bahasa perkataan lenggok kata dsb
yela tadi aku ber pesanan ringkas dengan sorang ni.tuptup dia marah.siap (tanda) seru seru lagi tu semua perkataan dia,aku macam wat da?? apa kau?kenapa aku cakap apa?haha.eleh kau tak kisahkan aku kenen kenen kan kau sebab kau yang kenen kenen kan aku dulu?sumpah berapa kali aku nak cakap aku tak sukaaaaa dia la -.-' kenapa?ye aku tahu aku buruk hodoh ayam sengal semua aku taklayak untuk siapa siapa [aduhss tengok dah jadi publisiti murahan].tapi aku tak pernah langsung minat dia sehingga detik ini .haih biarlah 'enjoy' menguasai diri dulu sebelum kasih/sayang. atau atau aku mungkin tak layak untuk mendapatinya. apa [?]
**
ok fine lupakan drama swasta sedih publisitinurhaliza [mati aku kene saman nanti] murahan diatas ewiuuuuwwuuweuue benci aku cakap.terlebih emo pulak ciss -.-' dah la aku anti emo emo ni .hah lupakn.aku tak suka sebenarnya masuk kelas neraka 5aktif sebenarnya.panass je kelas tu.panas dosa dosa tak?wahaha :D tengok anak murid dia yang tak berpelajaran walaupun datang sekolah untuk belajar main.datang kelas cikgu tak masuk ngajo,cikgu relif tak masuk ganti,apalagi semua jadi sundal kutukhinakeji sini sana aduyai aku pun terjoin sekaki jadi setan part time.-.-' lepas tu insaf lepas tu munafik lepas tu insaf lepas tu setanzzz balik apa kes?watdeneraka?
**
yeah dan akhirnya folio addmaths siap.celakok sapa tiru aku punya folio bulat bulat cikgu marah aku cakap korang
"weh korang punya tuutttt tukan ,kalau nak tauu 3X panjang korang punya ibu jari"-lucahhh adeila/esah -.-.' dan AKHIRnya berjaya jugak hasut penghuni penghuni meja hujung masuk ke alam 18SX ahah.sorang dah termasuk.lagi lagi siapa rela hati nak join ??hik3 bestt hik2.ada teori ada prektikel. LUPAkan bukan pasal ni aku nak merepex meraban ,[kalau sapa sapa yang borink tu,sila jangan baca ] ala bukan apa,ni jela dairi mudah alih aku,dairi portable dair ss dairi penuh dosa fitnah semua .aku mana ada dairi ,dulu ada la.cis tak guna orang buat dairi semua rampas rampas nak baca cis.-.-' takde praibesi langsung. OH aku pernah kot curik curik baca dairi orang ,tapi aku lupa tak ingat haha.takbestla baca dairi orang.penuh SS[syoksendiri] kata kata madah kejadah apa tah cinta sini sana tuih geli. kenapa dairi [?] chop dairi ke diari? dulik aahh.
aku suka baca pasal zahida rafiq kat blog www.ruanganbicarafaisal.blogspot.com,memang munafik gilaaaaa la.-.-' arghh

apa ni apa ni?rindu nak tengok spongbob sekolsaxx ni buat aku jadi kabingg tak dapat tengok tibi.nak jadi anoying boleh?

Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita dan juga menguji sejauh mana kebodohan kita tetapi dengan menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya akan lebih menjamin dunia dan akhirat :')


1 comment:

esah ezral said...

i like the H.A :D ngahaha btw fakta ibu jari tu hakcipta aku ah! NGEH