Saturday, June 5, 2010

kalau aku cakap aku suka,aku tipu la tu.





kenapakaubaca.[?] "terimas kasih masa sebab memahami aku"-H.A
hari terima kasih semua kepada yang telah menjayakan aktiviti berkampung dan berkenduri suka hati makbapak nenek jiran sebelah rumah kau di mekdi Seks6 tercinta tersayang teromen ter tr ter semua la haha aiilike it so damn much haha [ingat kapel kapel je ke yang boleh ucap ni ha?] sumpah best tapi kalau ada F lagi best? mungkin-.- "meeting di basstopsungguh anoying dan mengjengkelkan.dah la call orang ,marahmarah sebab takut lambat order beger haha memang sakai gila en? last last nasib hero malaysia uwekk hero la sangat takpa la untuk situasi ni je kita panggil dia hero sebab da menyelamatkan duit kami semua haha daripada beli benda yang sama tapi bukan harga mekvelulanch haha.RAPID pun penyelamat antarabangsa sebab mampu menumpangi kami semua untuk ke mekdi.wkakak.WAHH " "bila nak tekan loceng ni?" aww jakun bataxxxxxxxxxx sebab tak pernah naik repid pergi mcd macam ayam je semua..semua ??aku je la haha "mu orang kelate mu tak bisa lawe orang nogori.." "mu orang selangor mu takkan dapek lawan johor"-aw hati manis! sumpah best aku rindu masa tadi semua ala ala masuk air gelak macam orang gila sawan buat macam orang gila kena kepialu.gila ke hapa ?-.- "masing masing batak kemere walhal semua dah pernah main?kenapa korang?kenapa korang anoying haa>??????wakkkakak nasib baik la tak main truth or dara yang biasa kita main setiapkali gempur mekdi.haha Sumpah u i tak dapat nak ulas dengan kata kata hina i ni muahah jumpa kawan la euwwww kau dah berubah!memang la aku makin hensem haha tapi tadi aku mudi la :)
tapi masa nak balik tadi aku taktau apa yang perempuan buat meeting air mata wadehel aku tak kisah haha.tapi turut pura pura tumpang sedih juga hahaah..

2 comments:

Syaza Aziz said...

HAHAA, pakcik!
ewah ewah,
bergembira diee..
nmpak mcm best jeww..
enjoy the show! HAHA :PP

zahidah zailan said...

mcd itu best bile budak bju orang xde. yeah !