Saturday, July 10, 2010

aku pijak hati bagi gembira

kenapakaubaca.[?] "kalau dulu aku tak berlagak kat orang,mesti life aku bukan macam ni sekarang kan?"-H.A sekarang aku tak tahu aku berada dalam keadaan yang mana satu.serba salah ada sedih ada suka pun ada.entah entah aku gila tak? haih yeah aku gila aku gila yeyeyeyeye aku gila bestnya etlis dapat jugak tahu yang aku ni tak gila sebelum ni watdeneraka apa masalah?-.-' ada masalah? "cis aku masih bengang lagi yang aku kalah masa lawan kuiz pencinta alam tu "- bengang makdunya kat sini sama dengan suka gelak huga huga huga. PENCINTA alam pun main ugut ugut macam rumah kuning dasar pecah dan perintah betul la.tapi rumah kuning ke hijau tahh lagi terux nak mati la sekali tak datang RM 5 bak sini..kahkah memang kujammm nak mati. ETLIS pencinta alam kene warning je aww kesian kan? yela mana taknya orang suruh datang ,kita tak datang..ha/KITA???kau la.aku datang setiap minggu .kot.
"aku tak reti berlakon doh depan kamera tapi kalau dalam realiti gheti pulak aku berlakon.kalah pasasanda awwwuuwuwuwu -.-'"
" contohnya tadi kan ada suting the pearl punya drama haramjadah apa tah adapertandingan [festival film pendek bahasa inggeris smks10,gempak tak??bunyi nje gempak.hakikatnyaa???aduyai.kalah anak biri biri di hutan -.-'] tadi. bajet ala ala tomcruse pakai baju fisherman [nelayan] bawak jala ,duduk dekat pagar sekolah sebijik macam orang tak berguna sesen pun.MALUNya dengan dailog pun aku tak hafal lagi ,depan kemera gelak gelak macam haram aku rasa semua marah je kot.sebab scene aku je lebih kurang 5 kalu kot take-cut-tak-cut cut cut last last otak terburai sebab pening layan karenah si hensem ni.LEPAS dah jadi artis pelakon ni,boleh la aku demand sikit dekat produser prosedur yang nak melamar aku berlakon dalam film mereka wahahahaha :D perasaan "belum duduk sudah berlunjur" haiah -.-' 1. KALAU MARIAH KARI BOLEH MINTAK TANDAS BERGERAK/MUDAH ALIH SETIAP KALI SHOW DIA,AKU PUN NAK MINTAK JUGAK.TAPI TANDA TERBANG.SENANG SIKIT.JIMAT TAKPAYAH BUKING AIRESIA KE MSIAELINE KE SO AKU BOLEH TERBANG MACAM DOREMON .TAK PAYAH BAYAR PUN.PREE OF CAS.NAK TUMPANG?? 2.KALAU SITI NURALIZA PUNYA MIKROPONE BERBALUT EMAS KAIN SUTERA AKU PUN NAK JUGAK.AKU NAK SETIAP KALI AKU SAMPAI KE LOKASI SHUTING AKU NAK KOMPANG,SIAP DENGAN SIRIH JUNJUNG DENGAN KARPET MERAH.BARU MEALETOP! 3.KALAU USHER KE 50CENT ADA KERETA MAHAL MAHAL LAMBORGINA GINA SEMUA AKU PUN NAK ADA SATU.YE LA.AL MAKLUMLA BERKAT KERJA KERAS SHUTING BERLAKON SINI SANA.AKU NAK ORDER SATU KERETA KEBAL.HA AMIK KAU KEBAL NAK MAMPUS.BOLEH AKU TEMBAK SINI SANA...-.-' SEDIH KAN? 4.KALAU AKU TERLIBAT DALAM ARENA PERLAKONAN/KEMUNAFIKAN/KEBERLAKONAN/PERFILEMAN NI MESTI HANCUR SEBAB ORANG ORANG MACAM AKU NI LA YANG TAK BERGUNA SESEN PUN UAHUAHA.. ** Dah dah persetankan cerita diatas.kita balik semula ke pangkal jalan.haha.YANG mana tersalah jalan tu pandai pandai la uturn balik pergi carik jalan yang betul.mana mana yang tengah sedih tu pergi cari ruang untuk melepaskan kesedihan,dan kembalikan semula sirna keceriaan.mana mana yang tengah gembira tu,fikir fikir dulu sebelum duka mendatang.MANA MANA yang dilamun cinta fikir untuk jangka panjang.jangan jangka pendek.nanti tak puas,melepas,dan mungkin nanti kita jadi songsang [?] "is karently tengah dengar lagu epic keroncong untuk ana.so sad :')" "ahad jom gerak mcd pakai baju sekolah tengok bola jom?kalau boleh bawak lah berus gigi sekali kita tidor kat mekdi jom?" mekdi tu apa?tempat maksiat apa tu?haha .aku rasa kau boleh kira dan estimate dan mempredict yang aku dah habiskan duit poket aku kat mcD >RM150 haha..boleh pulangkan balik tak mekdi??-.-' aku tak suka mekdi mekdi ni hahaha.. "kita kenal dekat alam maya,semoga kita ada satu haluan.ALAMAK!!jatuh cinta lagi la..sukanya :)"


tangan siapa yang cantik ni?apa ni!!!

betul tak aku ni tomcruse ala ala nelayan di pinggiran?hahaha

arghhh..dresup nak cantik jee hahahaa
haha si gila! penjual sayur haha

No comments: