Thursday, July 8, 2010

mari berwaka waka eh eh -.-'


hish cerita lucah ni -.-' tapi best jugak!

kan dah cakap! comil kannn???sukewnya!!!
kenapakaubaca.[?] "lebih baik beradikkan kucing daripada adik biasa hehe jk jk "-H.A harini entah apa setan hasut mana tah semua acah acah kempunan nak makan nasi ayam warisan la sangat.nasi ayam kemana.warisan pulok kemana -.-' sumpah sedih hari ni sedih ,maksud aku kelakar,annoying sungguh berjalan kaki bawak sebiji botol ribena [menang invention est] wuhuuu yang boleh sumbat mulut 12 kepala kepala gila canggih. "cik tolong bancuh air ni." YAALLAH tak pernah dibuat orang kot bawak kordial suruh orang bancuh dekat restoran.dalam hati orang tu mesti menyumpah nyumpah macam ni , "kurang haja semua budak hingusan ni.korang ingat restoran aku ni pitstop ke korang nak suruh aku bancuh air.lainla la korang beli sini.! bak datang laaa" -.-' gila enjoy hari ni.aku pun tak tahu.tapi ada yang tak best nya.kita kurang seorang.paham paham la yer :'( penyokong anjengtina -[akibat marahkan paul si sotong khurafat- "aku nak ambik sotong tak guna tu nak siat siat makan tanpa masak. " gilaa kejam la weh sotong tu tak buat apa apa pun.ramalan dia mungkin betul mungkin salah mungkin kebetulan.tadi aku tengok real punya sotong tu.[kat dalam tibi la ] -.-' comeeeeeeeelllll gila nak mati.kalah kucing aku yang bernamai putih huehue ..tapi aku comeeeel lagi dari sotong tu.kan kan kan?eleyy jeles taknak mengakuuu haha :D OH penat.hari ni penuh drama tak cukup cukup dengan drama pearl yang euuw sumpah annoying.kenapa aa kena buat drama nak nak spm ni?sekali lagi spm tu apa siapa bagaimana macamana apakah bilakah [?]-.-' gurhhh sumpah tensii nak mampus fikirkan apa apa tah banyak nak mampus.nak kemilikan itu ini laa haihhh.ehhter EMosaiko pulox. "adakah spain mencipta rekod setelah tak ada bintang?atau ayam BELANDA yang takpernah ada bintang nak bintang?" ok la takde mood bye :/

No comments:

There was an error in this gadget