Sunday, July 11, 2010

kalau nak masak kari gunalah kunyit.

kenapakaubaca.[?]

"aku kau panggil sayang,dia kau panggil sayang.ok fine putus "-H.A

adoyai sampai saat sekarang susun buku ikut jadual sekolah kerja sekolah tak siap lagi tapi baju pulak dah gosok .peliknya.biasanya aku selalu buat pagi pagi buta macam pukul 6pagi tu baru aku bersemnagat nak buat.yang heran tambaha ajaib lagi muskil,mampu pulak aku buat benda tu tak sampai 10minit pun .yang peliknya pulak,bila cuti kemain malasss aku nak buat semua tu.haha..tapi aku suka buat last last minit doh kalau kerja.walaupun cincai.tapi siap berbanding orang buat kerja awal awal ni wahaha <[cakap jela jeles nak mampus,yang kau tu tak mampu nak ikut masa haih ] 

"ticer kelas pun boleh cakap esok ramai tak datang"--> ni la dia bahana fifa dimusim sekolah .mungkin aku pun nak jadi salah seorang yang takdatang tula. lagipun esok ada edmetzzz i hate yu edmetzzz makin lama makin tak paham maafkan saya cikgu.bukan saya benci cikgu,saya benci admetzzzz macam dah tak boleh masuk.ok jerin stop dari jadi anoying.berapa kali dah kau memebebel pasal ni naik meluat ketuat aku haih -.-' WEH! cakap pasal sotong korita yang kurafat asi lagi munafik tu kan,kucing aku pun pandai juga mempredict predict ni .ngeh. "tadi aku ada bola,dua biji bola kenyal yang ada logo n tulisan Nethterland dengan Spain" then aku keluarkan bagi dia pilih.aku letak depan muka dia then dia hidu bola spain wuhuuuu! kali kedua aku tukar posisi bole tu..dia hidu spain jugak..kali ketiga aku tukar lagi.kali ni dia toleh kebelakang..aku punya gerammm dia toleh kebelakang last last aku tepuk bontot dia.sekarang dia dah lari masuk balik :D kuang kuang kuang.tapi takpe la etliss kucing aku pandai.kucing korang ada?

"tengok berita sutkabar internet semua,semua bintanag nak predict,songsang punya manusia.binatang apa ada?itu pun hanya sebahagian yang dikurniakan 'kepintaran 'oleh yang MAHA kuasa kan?"renung renungkan la .AGAK risau jugak la .kalau siapa siapa teraddict dengan sotong tu macam aku orang lain ke?[teheeheehe] eh tapi aku ada iman insyalAllah tak terpengaruh hikhikhik.

CAKAP pasal bola malam ni last FIFA huehe sedihnya :'( lepas ni trial lepas tu puasa lepas tu raya yuhuu lepas tu SPM.OH hari ni last mesti penuh sesak kan kedai mamakxxs semua?better lepak rumah la bak kata esah boleh makan minum pergi tandas kencing semuanya kan hati manis??=) ,kalau aku, boleh buat homwork ke korek hidung ke tidor sambil beridir ke apa apa lah yang berkaitan tengtang diri aku aww aww bestnya.aku nak jugak tengok malam ni walaupun aku tahu iainya sesuatu yang memengantukxxkan haha.esok kat sekolah waktu sejarah kompom punya buat taik mata atau salivary amilyse expired [air liur basi] kan kan? INI bahana orang belakang la ni. ha mula la dengar sesi sesi mengumpat sini sana .then kena panggil jawab soalan.sooooo klisey!  LEPAS NI SURE:

*keuntungan kedai mamak semakin berkurang,malah merugikan sebab orang yang datang tengok bola yang entah dari mana,yang ikut kawan,yang feras menonggeng,yang takpernah jejak ke mamaxxxx sebelum sebelum ni dah HILANG.kahkahkah. 

*pekerja pekerja kedai mamax juga akan dilucutkan kerja akibat dah tak diperlukan sebab kedai dah tak laku

* potong balik estro/estro beyond yang kononnya boleh nampak peluh airliur ke euuwwww acah acah in HD je dekat kedai mamaxx sebab takde pelanggan dah

*esok mesti ligat cerita pasal weh sapa menang weh tu ini weh sootong tu betul salah ke bablalbalabbabalba anak ayam kau dah mati?nak mati ke?balalbablababa ohhh belanda ke menang?oh tidak spain menang .

* dan yang kalah terus kutuk atau tutup muka,kaver 4tahun nanti ada lgi.kaver la katakan?teeeheheee.

*ADA yang buat kenduri doa selamat 40 siang 40 malam.tak ke gila namanya tu?

*lagi 3 4 5 hari kelam lah cerita fifa ni.

*mesti siapa yang shoot bagi gol malam ni dapat nama.contohnya torres ke villa ke arben ke sipolan tu ke sipolan ni haha. itu pun KALAUUU...


DAH la malas aku nak bebel panjang panjang buat sakit mata je! sini aku nak santau dari KD yang belanda akan tumbang di first half dan terkojol pada seken haf hahah..my ramalan is 3-2.2 mestila belanda kan kan kan? 

"hari ni tak mesej pun atau komen atau ber FB pun dengan dia.rindu pulak rasanya"chchehehecceh .ok la wa nak chaw nak layan cerita hantu dekat primaaaaaaaaa sebelum zzzzzz buat taik mata.papai uolss.trimas sudi baca [ost yang agak hina dan dina [maaf cikgu :)] ini. salam

No comments: