Monday, July 26, 2010

sa sa sa sayangku mengapa .


kenapakaubaca.[?] "setiap kecelakaan datang dari kita?????"-H.A

hell yeah aku rasa diri aku tak berguna,persetanzzkan aku.aku rasa bersalah rasa hina rasa tak betul rasa annoying kalau aku bersama korang ..:/ argh apa nak jadi la kan?tapi kan asal lah aku ni loser sangat?terlalu ikutkan perasaan sini sana tak macam orang normal. apakah aku je yang ada perasaan?orang lain takde?mungkin ramai yang dah fed up dengan aku [?] tapi aku je yang tak ambil pedulis sebab aku rasa aku hott kan kan ?[?] cakap je la,

"yea,sekali pun kita bergaduh,darah kawan sejati yang mengalir dalam darah ni takkan putus selamanya :')"
WEH duit untung koko berjuta juta kita nak pergi mana?jom la pergi london ke?can i help you.? jom la jom la ,jom bukak puasa dekat mana lagi kaau bukan tempat kita mekdikfcpizza kejadah semua har har..tambah tambah pulak dengan hasil menang pearl kita wuhuuu kaya rm300+rm300=rm600 kaya kaya! wuutt wutt [wei kau jangan perasaan boleh tak har har?-.-] kalau kalah malu je,apa susah.kita terpaksa buat awal shuting sebab dipaksa/terpaksa/dikerahperintah semua dan terlalu 'excited' untuk berdengki dengan kelas lain heh -.-' aktif ektfi ..bio-l bio-l memang dasarwarsaperangai macam tu heh -.-

"agak la ................... sendiri pun racisst nak mati tahap karma ." "eh awak tau tak yang kelas ni tuttttt,yang kelas tu tutttt, so mereka tak mungkin ada harapan menang " kah kah i sokong u.sebab i pon rasissssss muhauhaua jeles? nak jadi rasis ke?
ke ada antara korang yang tak gheti apa mksud rasis ni?
kejap erh aku bukak googletresleter semua kejadah gooogle yahoobing semua jap eh nak cekau maksud rasis daris egi sentipiknya. 15% 70% 100% ..TETEEEEETTTTTTTTT.. MAKSUDNYA:: takde la -.-' pergi rujuk kamus dewan edisi kurun ke-70 ok, malas nak carik har har har -.-'

ok la tak guna aku merepek panjang untuk menyejukkan hati sendiri sedangkan hakikat dalam diri panas meggelegak.

No comments:

There was an error in this gadget