Sunday, July 25, 2010

pengalaman mengajar kita untuk hidup

kenapakaubaca.[?] "kesedihan bukanlah jalan penyelesaian terhadap sesuatu masalah"-H.A
yea betul betul kata kata kat atas ni. oh jap sebelum tu aku nak cakap trimass kat sapa sapa yang sudi baca blog ni..aku buat bukan untuk orang baca pun,hanya untuk diri sendirizzzz ececgecgegecge hagahaghaghga [murahan tak stetment ni?] aku suka aku suka ,kali ni baru betul nak cakap pengalaman mengajar kita

pengalaman ajar kita supaya::
  • jangan ada sikap dengki dengki macam budak bayo dengki kat budak ak_un .tengok padah nya bila gerai tak laku.APA?nak berdamai?perang tetap perang cis i hate budak ekaunzzz hahah [memain je la no heartfeeling bebeh tau tau?]
  • jangan bermain dengan perasaan,nak ikutkan mati nanti .i hate yu perasaan jugak membawa kepada kesakithatianyangpalingdalam kan kalau sakit hati lagi lagi dengan kawan baik sendiri? apakah itu satu yang diwajibkan/diharuskansunat semua?
  • pengalaman mengajar macamana kita nak berjaya dalam berniagaa..uuuuuuuauwuuauwuauwuauuw sampai jatuh bengkrap ke atau MODALPUSING BALIK atau dapat balik 100% untungszz.?
  • Best best best best best best best best best best pergi huga huga sini sana beli hadiah cari malu beli air kotak tin wtfwtfwtf semua jalan naik beca menyanyi dalam beca pergi dgn harapan penuh poket balik dengan kejayaan menghabiskanduit ,terjumpa dengan musuh terkeluar dengan musuh auwwuwu tertolaktroli dengan musuh,balik pun nampak musuh awww sumpah :') best .kan kan kan?kita dapat pengalaman biarpun ia satu yang tragis.sapa sapa yang tak ikut tu mungkin dangkal tentang pengalaman.
  • pengalaman jugak ajar jangan ambik bilik yang terperosok dan jangan juall MAHALLLLL kalau dah dapat bilik yang for sure orang lalu LALANG!!!!!! haih sedih tauk
  • pengalaman ajar kita kalau kita penat ke mengantuk ke nak tidor aaaa senang cakap,jangan pergi mana mana kalau tak orang lain akan marah kat kita,sebab nak melayan perangai gedik kitaaa. then keadaan terus akan jadi takde mood. :'( sooooooooooooryyy banyak banyak
  • pengalaman jugak ajar kalau kita selalu buat benda benda klise/klisey/klicey mesti sesuatu tu akan jadi hambar bohsan .aku dah kena :/
  • pengalaman jugak ajar aku bukan kita ok, tentang baik buruknya kawan yang kita anggap baik tu yang semua kawan 'baik' tu sampahzzzzzzzzzzzzzzz!!!
  • pengalaman ajar aku kan,bila kita desperate nak lakukan sesutau last minute,perasaan kita /kau/aku mesti nak panaszzzz dan marah marah.lumrah ea?
  • pengalaman ajar kita supaya jangan buat benda benda bodoh lagi dah,jangan cari pasal nak buat itu ini,jangan kemaruk $$$$ jangan kemaruk publisiti,jangan buat dajjal kat orang.nanti diri kita balik yang sueii!
oppssss aku nak merepexxx sikit je ni haha.ter panjang pulak.dah la aku ada bnayk homwok nak kemilikan..badan sengal sengal doh lepas hari KOKO sumpahhzzzsaxbest nak mampusssssss layan karenah pengunjung yan tak gheti bahasaaaa .orang suruh masuk dalam main game mereka masih terpacak dekat ikan cisss -.-' padahal kat dalam ponz ada banyak gamezz..dah dah lupakan ,pengalaman mengajar kita .. :)

No comments: