Friday, July 16, 2010

am I the best teacher?


[aku suka la burung merak.nampak mahal kan?]
kenapakaubaca.[?] "aku penat la menunggu.jauh tu lagi 11 tahun kan??:? maafkan aku kalau tak boleh sabar ,aku sentiasa sayang kau"-H.A

Tergelak besarrrrr aku dekat sekolah tadi sampai tak terungkap aku nak gelak.nasib la aku tak keluarkan aura abugitt suara emas aku kat dalam kelas tadi.kalau tak?mesti kena denda hahaha sebab malu angkat bakul masuk sendiri.NGOKNYE punya azluyuna dengan irfan pergi gelak gelak terang terang.rilex sudah hahaha..tak boleh belahhh doh!!!! kelakar sumpah kelakar! "hey,do you have a problem back there?" :D ambik korang dia datang tadi hikhik dah la persetankan. ... "...would be a good teacher like....." hehehe.tak baik la.maaf maaf ini hanya gurauan . :') ENTAH siapa tah yang gedik kat sini,kiteorang suno [acah acah] suno ada senam robik -.-' pftt ngeh.tapi best jugak, layan je la labu.tunggu kemunculan kitaorang hari karnival ke koko heh?koko kan?tunggu jela.mari kita malukan muka dengan berjoget berdrama swasta masuk tibi wuhuuu [perasan ?] haha sumpahxx doh lepas dah habis show aku nak tanam muka dalam tanah sebab mungkin probability malu mencecah 9/10 .saiko saiko aku maluu . "sempat jugak amik masa est dan bm berjoget joget dalam kelas ert haha." sumpahhx ayam tapi macam syok la kot. dah la sebenarnya aku malas nak menaip .banyak sangat [yeke?] nak menulisnya.nanti kang korang punya mata naik juling dan berpinra pinar baca entah apa apa post merapu ni hihihi :D
"pakcik eskem nak datang hari selasa dating dengan miss on ke?hehe joke joke "
"ingat bella dalam twilight cantik sangat ke?" puih
"tesco muamuamauma murah kan?jom carik hadiah kat sana?hikhihik"

bila hati dah tak suka jangan dipaksa
bila hati dah menyampah jangan menekan bila dah menyampah nanti baru menyesal bila dah tak suka nanti lagi haru bilamana semua perasan diperkotakkatikkan, bila perasaan tak difahami oleh pihak ke 3, bila semua tak tahu cerita,buat buat tahu bila semua tengah panas,semuanya nak marah

No comments: