Friday, July 30, 2010

cetusan inspirasi = insaf 1 minit

kenapakaubaca.[?]
"gila la badan penat nak mampus di bawa ke pagi ini [?] -H.A


LAPORAN MURAHAN EKLUSIF CETUSAN INSPIRASIII
ceh -.-' cerita dah basi nak ke cerita lagi?kenapa selalu sangat aku memenatkan tangan jari jemari aku yang mulus lagi tulus ikhlas maaf zahir batin -.-' apa masalah? ok bukan nak cerita atau membuat fitnah,ini hanyalah kenyaatan yang sebahagian daripada kenyaataan ini hanyalah fitnahpujikeji saiko saiko . sumpahhhhhhhhhhsux penat cetusan kemenda nya sebab tiada satu pun slot yang mampu mengubah diri aku kita semua heh kecuali masa waktu malam memang menggerunkan :/
  • awww pagi pagi dah kena panggil waktu perhimpunan untuk angkat meja.orangkata itu satu pertolongan rahmat tu.haha .kalau aku [kita yang angkat tu] tak angkat meja,gamaknya korang takkan dapat fail pinkkuning yang ada kertas kosong dan apakah kertas lagi tu.[kertas tu mana aku letak sekarang?haha]
  • mula daftar berebut rebut acah acah nak dapat makanan free je macam pelarian wat a saiko.budak sekolah tetap budak sekolah.tak boleh jadi lainn .
  • PENCERAMAH no 1 sumpah nak kata gempak tak gempak masih lagi klisey an aku beri 3/5 bintang.ada yang part bosan ada part layan ada part seronok ada part lucah anak ayam .lucahh..suara dia pun sedap.
  • mula la kepala tersengguk sengguk sebab tidor awal pagi pukul 1 lebih sebelum cetusan inspirasiii-al tercetus heh :/ sandar kat orang ni tula.lukis benda benda masa tadika pernah buat la.lunjur kaki kena orang depan lah, dan etc ect banyak lagi kerja kurang pandai aku lakukan.
  • Duduk dengan budak budak kelas belakang [bukan nak rasis atau classis] memang best! korang sumpah gempaxxxxx..sentiasa buat aku senyum kutip dosa selalu.nvmind arh semua tu.aku salute korang yawww.:D aku gelakgolekguling sampai terkroh kroh dengar korang puya cemuhan yang setaraf atau tak setaraf cemuhan aku hauhauhaua
  • OMGGGGG bila part penceramah kedua,aduyai aku tak tau nak cakap macamana.kenapa pihak sekolah menghabiskan $$$$$ untuk menjemput beliau?[ini bukan kecaman mahupun kesedihan] ini lebih dari sedih nak mampusssax sampai tak terfikir dan tak mampu nak keluarkan air mata untuk penceramah tu -.-' sumpahhhhhhhhh sedihhsadissudah
  • ADA ke patut dia kata dvd tv leptop kat rumah kita ni sebagai satu medium yang kita ni leka?heh wat a klisey question ni aku nak hanginnn sebab memandai je cakap. "cua anda pecahkan tivi anda,patahkan cd anda kat rumah,tentu ibubapa anda suka". cehh -.-' agak la kitaorang dah jarang tengok tivi dvd leptop[tipusss] etcetc semua tu hehe :D
  • dalam hati cepatlah 12.30tghri nak makan perut lapar tengah berkronconguntukana ni.ceptan cepatann .dah la cara dia gayakan so slowwwwww. yang aku kondem gila gila ni kenapa?kang tak dapat inspirasi kang baru tauk haha.-.-'
  • nasi ayam sumpah layan.dont need to go to warisan again bak kata esah. wuhuuu.bestnya tapi dapat satu je.nabeel dapat dua ciss kejam saiko.-.-'
  • bila petang lagi heran.jelik.kelik.pelik.jumud.ujub nak mampus.terasa diri aku kat dalam kem ,mana mana kem lah.sebijik aturcara dia macam dalam kem.tapi best. :)) no 6 bawak tuah akhirnyaaa
  • terima kasih semua kumpulan 6,dengan berkat dan sokongan anda kita dapat hamper no1 yang besar,yang semua orang nak tu.haha good job kumpulan 6 sayang korang.. persetanzzzkan kata kata busuk hina dangal seperti "eleh bodek cikgu shikah boleh la" "eleh guna dewan siswaaa rm3.50 tu balalabalab" "haha ampu ampu cikgu" -.-' haha takkisahhhhhhh janji dah menang walaupun presentesyen dia kliseyy buhsan nak mampus tak ada sajak pantun gurindam seloka mesti tak sah!! hahaha :D
  • MALAM tu sungguh menakutkan.tengok langit orange je kaler dia walaupun dah pukul 8.30-9.00 malam.itu satu rahmat?wallahualam..penceramah dia sumpah layansssss bestnya kenapa dia tak extend sampai pukul 10 malam?nak dengar kottt :')
  • apa fungsi LCD dekat perhimpuanan tu?sekadar nak memeriahkan majlis ke?hehe :/
  • lepas makan semua macam "aku minta maaf semua ..balab itu ini itu ini balbal" rilexla korang.. korang takde wat salah pun dekat aku..mungkin aku yan berlambak ada salah .maafkan juga :')
Laporan kini ditutup dengan rasminya .tata yang benar lagi benar sebenar benarnya, jerin
*****

cukuplah aku ada kawan baik yang menceriakn hidup aku :)
[inilah yang menang tu]

ada macam pelakon handalan iklan daia tak?lupakan yang lain kahakhaka :D


persetankan cerita dekat atas tu.just selepas sehari cetusan tu,aku rasa insaf dan ingin merubah dan mengubah apa apa yang sepatutnya pada diri aku yang jahil ni :)..aduhh masalah datang lagi masalah datang lagi kenapa bukan cinta datang lagi?dah la aku tengah frust dengan dia ni .nak buat macamana kan dugaanNYA tiada siapa tahu.sedihsedih.yang sorang kerap tacing sini sana yang sorang ni terasa tu terasa ni la tolong laaa ,aku taktau nak merayu macamana better kita tak payah kenal kot satu hari dulu [?] sebab lebih baik tak kenal daripada bermasam muka lebih 3 hari.putus saudara u kknow putuss!! haha bulan 8 ni,[dah berapa kali sebut sejak dari bulan mac ke mei tah] aku nak berubah la hahaha.memandang waktu exam makin suntuk keparata anak ayam punya lucah,better aku pasang perisai dan bermain saikolgi war dengan korang semua haha camna nak habiskan blog ni?kenapa letak kunyit ke garamke tepung ke sos tiram ke?lapanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,lepas balik jumaat tadi terus tisor sampai pukul 5.30.nikmatnyaa sebab esok aku akan away :) papai uolss semoga mimpi indah indah belaka .
"jangan biarkan hidup anda diselobongi misteri"

No comments: