Saturday, July 17, 2010

tergamak KDU buat aku kedu? ini bahan sirnamotografi

kenapakaubaca.[?]
"penat harini dibayar dengan nilai berbaloi"-H.A

masuk kali ni dah lebih 12 kali aku cakap kenapa lah aku pergi sekolah college KEDU atau nama saintipiknya college KDU ala yang dekat pj tu ala yang dekat dekat dengan OU loser betul kalau tak tau haha [ceececececehehec] mentang mentang baru tau hari ni saiko punya jerin -.-' SUMPAHSAXX aku taktau aku ni ada kena mengena dengan KDU ni atau tak atau aku ni memang suka cari publisiti murahan nak mamapusssss sebab terasa diri ni terlalu murah tak bernilai.hauhaahua
"weh aku tak tau kenapa aku ada dekat sini harini.patutnya aku ada kat atas katil tengah buat taik mata ke airliurexpired" [pada pukul 10.00 pagi]

aku pergi bukan atas pakasaan [sebenarnya ya] hikhik tapi sumpahsax aku cakap korang berbaloi pergi walaupun terpaksa menebeng muka lebih kurang 11 jam duduk dekat dewann awuwuwuuuuuuuuuu yang ber-kos 20juta tu [entah ye entah tidak tak?] uiiioooo kalah pentas SMKS10 yang kat dewan terbuka mahupun kat dataran pehimpunan tu haha kalah kalah semua kalah bilik utiliti sepuluhratustibujuta kaliganda weh! ada sepotlite ! wuhu macam stage ok stop jerin .sungguh anoying -.-' pawer .hina betul aku. "weh ,cantiknya pentas tu..tengok pentas tu cool gila kan?" "jerin,diorang dari smk B.U la." [perbualan dekat sebelah ni sebenarnya sungguh saiko.aku cakap pentas tu coolll nak mateii,si kaum hawa sorang ni pergi cakap yang tu.konklusinya siapa pekak rabak sekarang?] mula mula datang tengok dekat odotarium tu dan terkezutt bruk dengan menjerit dalam hati,haa?!! hari tu janji melayu semua ni cina pulak.ni janji cina bukan melayu pftt haha [bukan rasis disini,pergi layari www.rasisdiriku.com.my] kalau nak rasis la -.-' so aku sibuk sibukkan diri ikut jugak walaupun takde apa apa watak sebenarnya.
ok lupakan,persetankan tonemet baskettball ni,dah kalah tu terima je kenyataan.amin :D

"aku rasa loser aku datang sini .kenapa la aku kat sini "[pukul 11.30 pagi]
uiyoooo ingatkan cikai ayam itik lembu kambing semua ,last last uiyo canggih gila.kitaorang dibawa jalan jalan oleh acik KDU tu ke bilik/studio shuuutingggggggggggggg wuwuwuwuwu.cangiih gila bataxx aku tak pernah jumpa.tipu.pernah jumpa la.bukan kau ke jerin yang sellau main kemre tu kat rumah orang kenduri kawin semua?batax batax hehe.-.-' THEN lepas abang motaxx berceramah panjang lebau,kitaorang memulakn misi menyundal dgn menangkap gambar posing ala ala artis gitu hauha. best sialllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lepas puas tangkap gambar,pergi ke PC APPLE ke MAC ke tah sama je kot,uiyoooooooooooooooooo [lagi seklai] canggihhhhhhhhhhhhhh gila la. best gila edit gambar sendiri terkial kial macam tak pernah guna pulax sebelum ni. -.-'.. aku rasa mouse dia kot yang menyakitkan hati haha.sumpah nampak je cantik tapi menyusahkan tapi cantik tapi coolll gilaaa euhuuhuwhhwuhwuwh [ni la padah bawak org batak ke KEDU] gila la gila. macam application dalam cerita "when stranger call" ..nak masuk art la.nak amik potograpi la nak amik topograpi la persetankan seni kulinari.bye bye kulinarii hehehe..hati saya tersuka,terjatuh cinta dekat kemere dslr 800 hauahua..:D

ayat dah diubah sikit ,"eh aku rasa berbaloi jugak datang sini walaupun mengganggu cuti aku"
dah la tak bayar sesen ,naik bas tak bayar,tak bawa ic punn :/ gila mereng haha.makan pun tak bayar minum punnn haha,budak budak KD10 tak gunakan norma prinsip hidup beradap/hidup beradap letak mana??letak atau tinggalkan dalam bas eh ,lepas tu baru keluar terhuyung hayang? gila no manners aku pun sama pergi cakap orang.
orang yang ikut je tau macamana perasaan..masa game berlawann tu,dapat la jugak aku tidorrr tak sampai 15 minit.gila tak penat?bangun kemain awal pukul 6.30 balik nak dekat pukul 6.45petang.gila penat.dalam bas biasa la.,bas tu bawak monyet monyet.memekak je dari KEDU sampai KD10.TAK guna gedik punya MC KEDU TU buat open basket ,main tarik je tapi best sampai terbuat senam robik guling guling pulak.,heh :/ aku benci kasut licin ciss -.-'
malunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



ala gambar kami takde la! :) studio KEDU! gempaxs

canggih kan apple ni??nak satu.eh nak dua laa

warm up ke basketballers oih?

tak pasal pasal kena main tapi best!

duhai hati peluh la sangat berpeluh peluh main basketbools paksa

No comments: