Monday, July 19, 2010

kurasakan rasa tak rasa.:/

kenapakaubaca.[?] "sakit la hati..sakit sangat sampai tersedih :'("-H.A
sekali lagi rasa sungguh disisihkan.aku tak tau aku ke yang sendiri buat buat tersisih atau sengaja disisihkan tapi kebenaranya aku terasa sisih/tersisih/disisihkan/mengisihi/mengisihkan semua nya.BETAPA losernya hidup aku sekarang ,walaupun ada kebahagiaan yang datang acah acah nak elok perbetulkan balik emosuxx ini tapi hanya tinggal nama sahaja.mungkin dah nasib badan.mungkin lepas ni no post atau jarang dah ber-BLOG sebab nak fokus,[ulang balik kata kata dulu] nak fokus pada study.baru aku tersedar kini dan disedarkan.

"lepas ni tak ganggu dah.jangan risau"-mari kembali ke hidup yang normal /dull /bohsan.

mungkin dapat jerin yang baru?lagi buhsan ke?lagi pendiam lagi malas layan orang.
nanti mesti orang kata aku sombong? and now what?
dasar manusia tak pernah puas!
"kadang kadang bestfren yang kita anggap bestfren tu la sakitkan hati kita"

LEPAS tu tak reti reti balik minta maaf,buat dek selamba hadap je kan.haih manusia. AKU dah tak tau nak buat apa dah.nak kata tak belajar,hari hari datang sekolah belajar.entah apa la yang tak kena kat diri kau/aku [?]

"tadi easy and smart addmetzzz sumpah best walaupun hanya tajuk basic melayang rm15,aku menharapkan deferentesen intergresen semua tapi malangyaa?" hanya kuah lebih dari sudu. [masuk balik muud jahanam meluat sedih saiko mesampah semua] sumpah aku benci kau.tengok la nanti .ni mungkin hari kau tahun kau.ingat hebat sangat eh ?kesian kan semua baru nak up? puihhh -.-' dah la buat tambah dosa kering melalut lalut . bye :/


rindu dekat pompuan ni :))

TERGAMAK sungguh,hanya mementingkan pelajaran [kononnya] menjamin kehidupan,persahabatan sekian lama diputuskan begitu sahaja. apakah?? kau mengalir dengar angin kau.aku mengalir dengan air aku.kita sememangnya berbeda antara 2 darjat.
kita tak macam dulu,kalau dulu bertepuk riangtawa canda sekelas,kini kita dipisahkan lebih 2 marhalah.aku tak sanggup tunggu.bye.maaf kalau tersentak atau ada yang tertakkena.

No comments: