Tuesday, July 6, 2010

hari ke 6,minggu pertama bulan ke -7 tahun 2010 ada apa?

kenapakaubaca.[?]
"-" -H.A

sekali lagi hati remuk nak mampusss tak siapa tahu hahah .tapi persetankan la aku taknak ambik port lagi dah tengtang semua tu.aww lamanya tak post blog,.al maklum la dua tiga hari ni kesibukkan sekejap ke buat buat sibuk bebeh??hehe :D
"wei kau ponteng ke?" -.-' >benci jawab dah trangtangtang nampak aku online isnin pagi ,iaitu hari awal persekolahan masih tanya lagi.macam dia tak ponteng je?hahahah... saiko. :) biarsaya rumuskan: hidup ni tak seindah selalu sebab ada je obstacle melanda haha..

so bila nak tengok wayang ni? ha ha? tadi ajak ajak ayam ke lembu ke kambing ha??aduyai boleh mintak $$ tak aku dah kayap ni walaupun dalam wallet ada duit hahaha .apa ni apa ni??
oh fifa tahun ni aku agak spain menang kot.aku wakil sotong khurafat asi tu.ishh syirik jali tul la main teka teka ,jangan sampai orang ingat sotong fifa tu tuhan dah ler -.-'
OHHH pfft apa itu matrix ?kita kena beli ke borang dia? aku tak tau apa jadah tu matrix ikut orang je la.nampaknya kawan kawan aku beli so aku pun nak ikut serta la .padahal taktau apa apa ni. -.-' argh malas nak soksek soksek mungkin lepas ni dah jarang berblog tapi masih berblog walaupun sikit sikit haha. dah la k fine byeebencikau kalau kau terasa bagusss la -.-' adios

"kalau dulu bila dia pergi,aku terasa sangat,tapi kini bila dia pergi.aku macam biasa je.maknanya aku berjaya delete setengah pasal hidup dia dari hidup aku.lagi setengah bila?"

No comments:

There was an error in this gadget