Tuesday, July 13, 2010

karnival ke karnivor tah [?]

kenapakaubaca.[?]
"demam la pulak"-H.A

Demam memang atau seerti dengan demamsax.boleh buat alasan ni takyah pergi sekolah esok?boleh ke?haha tapi tak sampai hati ..apa orang kata ilmu itu jambatan gantung.ilmu jambatan hidup.ada lagi ke orang guna pepatah kata kata pujangga ni?heh -.-' rasanya ni zaman kurun lapok ke -12 kot orang dulu dulu gunakan.DAH demam tu masih menggedik nak online sini sana depan dajjal ni.manusia memang tak pernah berubah.kita?aku?kau la ngahaha.tapi sumpahhhxxx doh bila online pening pening ni terus hilang.adakah ini sumpahan orang minyak sebelah jiran rumah kau ha?TADI kemain pening macam dah nak mateiii masa buat homwork tadi .alasan alasan.kufur nikmat hakikat semua.teruxnya aku. sux -.-'

"better u complete your before i paste this paper on your face"-misson. [dia kata dekat semua orang ;)]
aww sorry teacher setakat pukul 11.15pm saya tak buat lagi math kertas sekeping tadi.nanti la ticer eh :) jangan risau.siap jugo nanti kahkahkah.OH tadi syiok sungguh ,mungkin hari hari sungguh seronok,bak kata jida "esok mula pergi sekolah dengan mood baru" ,itu bagi dia la.bagi aku dulu,kini selamanya mood baru haha walaupun dipalit dengan sedikit mood yang agak gurhh -.-' dalam hidup ini.Pfft what im mencarut-ing disini?bukankah aku demam.sepatutnya aku perlu makan paracetamol + panadol bergelas gelas supaya cepat elok dan terkojol -.-' sedihnya.ADA hari koko pembawa malang ke tuah tah.kalau tuah kita akan jadi macam form 1 dulu,ada karnival,our kedai dapat rm600+ jugak la.tapi sayangg.hari tu takbermakna pada semua sebab aku tak datang -.-' ngahaha.eh terperasan pulak? SO sekarang banyak betul benda nak buat tapi tak jalan.memang janjiiiizz keli***** betul -.-'"oh jom buat rumah hantu nak??"
"Jom main tangkap tangkap itik?"
"main ketuk ketuk buaya nak?"-.-'
"main tangkap ikan hidup guna kertas?" bestnyaa yang ni best! so the conclusi kita tengok la nanti kita nak buat apa kan?SEBETULNYA macam macam cadangan lagi yang aku dengar.tapi tak mampu nak tulis sebab blog aku ni bukan tempat nka tulis benda benda ngokngek tu -.-'

"mana bahang FIFA?takkan dah habis kot" seperti hangat hangat taik cacing je la -.-'

"wey,kita semua risau pasal kau.tapi kalau kau nak bersendirian,nak praibesi ke confidetel ke apa kah,dipersilakan kawan .apa apa pun aku sayang kau.kami sayang kau .jangan hilang dari hidup aku dah la "
DAN ada lagi berita gembira bestnya! PERCUBAAN punya peperiksaan SPM ditunda ke 20/9 wuhuuu bukan hujung bulan ogos ni.so kita boleh online lagi buat benda benda takpekdah lagi wuhu bestnyaaa .so lepas raya kita exam?tak ke sakai tu?aduyaii mana feel .ni yang tak syiok ni.

"jom gerak tgk predator?ada tak tiker rm 0.50?" kahkahkah. gila hina keji.
Aku pelik bin heran binti muskil doh dengan [tut],nak kata best,nak kata annoying pun boleh kira jugak.tapi dia baikkk sangat.macam mak aku!! aww tanx uu so much ..gila la dia memang push kita sampai bagi keluar kelas.haha. we love u! kot [?] ngeh. WTF,winamp aku terPLAY lagu harapan ramadhan.sedihnya.rindu raya .hope raya tahun will be the meaningfull to me.:')
harap harap la.ok la malam ni tulis agak gak tiada mood.ceh.hidup aku hari hari takde mood.
apakah??
"cukupla ini kali terkahir malukan diri nyanyi macam tunggul dekat sekolah.hahahaha"
salam bye chaw!

No comments: