Saturday, August 7, 2010

balik hilangkan tekanan,


"akibat tekanan .minggu tekanan maksud aku"


ibarat row ayam makan row kobis :)
kenapakaubaca.[?] "gelabah!"-H.A


apabila slot drama bermain berpaling muka datang semula macam macam mentafsir dalam hati ,ada je yang tak kena,tak elok dipandang,buat buat merajuk dan sebagainya.Aku yang taknak benda ni berlaku turut terpalit sama.PENDIRIAN aku tetap dan tetap dan muktamad tidak berganjak walau seinci kuman,AKU TAK BERSALAH & AKU TAK PERLU MERENDAH DIRI BERLUTUT dekat kau minta maaf .fullstop. **[mulai sekarang aku nak lupakan segalanya,tapi ianya susah aku akui. :'(]

**

dah la persetanzzkan kan la .apa nak jadi,apa nak berlaku terserah la.
** BUKU baru ,bau kedai lagi.** huga huga aku nak jerin yang lama kembali balik no post sedih sedih ayam saiko,orang yang dah tak suka tu kenapa kita nak suka balik kan?[buat sedap hati]hikhikhik..aku rasa aku perlu away buat sementara waktu,dan itu mungkin pilihan yang tepat dan terima kasih untuk sabtu dan ahad ini dapat jugak aku ke luar rumah,jauh dari dajjal mata satu [leptop dan segala dajal di rumah gamezzz tivi cerita internet jalur lebar zzzzzzz] dan menghayati,kononya makna ramadhan dengan balik nogori buat lemang sempena puasa ni auwuwuwu bestnyaaa :) [buat lemang je ke?tarawih tak ingat??] setahun sekali,eh tak dua tiga kali jugak kalau sedara mak bapak aku ghajin la. SO konklusinya ,dapat jugak aku melepaskan tekanan dan sekali gus melupakan segala sengketa.hari raya nak dekat kan?hahahahaahahahahahahahaahahahah :D harap harap aku sempat sambut raya yang ke -17 ini .wallahualam.. wahh today aku ada penyelamat ,kira hero la tapi dia perempuan ,panggil apa eh?heroin kan?hahahah uiyo uiyo aku memang dasar tak guna sesen duasen sebab tak mampu nak bagi duit kertas RM5 yang terkoyak dekat kesher tu .wat a shame.wat a pity hahaha...selenga sakai gila la aku.terimassssih awok :) Puas aku fikir macamana nak guna rm5 terkoyak tu.betul la ,aku tak suka RM5 versi terbaru sekarang mudah pecah ,mudah retak mudah terkoyak mudah mudah ...zzzzz.. "jahat punya amanahrians tak ajak punnn bersundal2 tengok avatar :'((" hahaha --padahal dah ajak awal awal algi masa kat perhimpunan. LEPAK dekat rfm,pergi isi matrikulasi hari ni entah kejadah apa aku buat tah dan seterusnya berulang kaji. [yeke??] hahah. apa tu matrikulasi?? makanan ke ?senduk ke ?haiwan ke apa tu?aku main isi je apa aku tau dan letak sekadar yang mampu .lemah punya matrikss..aku minat bidang lain laaaaaa..
bidang seni kulinari la heh tapi takpe persetanzzkan pilih je yang mana akan diberi nanti.
OMGG nak away ni aku pergi dengan homework yang berjela jela anak ayam banyak cekadah nak mampussss opss haahhaha :D macamana ni?kalau aku bawak homwork sure takkan terbuat punya la .bencinyaaa.buat berat 1KG kereta je heh :/ ** ada dua situasi tadi -----"tadi orang tu lalu,nampak kita terus dia belah.asal masih ada dendam di dalam hati?" that what i called :: EGO .kalau dalam bahasa jawi nya alif ya ga wau/// heh igau??heheheheh watdeeefa* kenapa aku sibuk ingat ingatkan balik.-.-' enoying.

aku tak tau aku ada gambar yang nak diuplod tapi tengok intenet macam cikai lucah anak ayam ni,lembap nak mampusss kalah kura kura.sedih tauu .seksaa rasanyaaaa ..hahaha. tengok la aku usahakan.bohsan la post takde gamba en en?? ok la nak merepek lagi tapi penat sungguh esok nak bangun awal kan?kita kan anak emasss anak bongsu so wajib mentaati ibubapa amin. :D ok mula merepek dan stop meraban.bye saikooooooooozzzz aku yang saiko sekarang ni bahahaahahah :D

cik sakinah?mana anda?rinduuuuu laa huehueueheuh

No comments:

There was an error in this gadget