Monday, August 16, 2010

hujan rahmat di bulan ramadhan ;)

kenapakaubaca.[?]
"ahh lega dah elok.trimas awok "-H.A

ngeh ngeh episod menyayat hati dah habis dalam keluh kesah kehidupan aku ngeh ngeh..lepas ni boleh la berhugaaa hugaa balik serwonokknyerh -.-' ok enoying aku gedik tak bertempat haha.
"kau nak lawan kuasa alam yer ke kau nak lawan kuasa 2 alam karya dr rozmey tu??"-.-'
ha kan dah kena tempias malapetaka segala 'tulah' semua.kata tadi tak hujan ye ye.yo yo o je nak pergi bazar edisi ke tiga ,ramadhan versi 2010 ni. HUJAN lebat nak matei.kuasa alam kita tak tau kan kan?terpaksa post pone kemengindaman nak turun bazar,and exceli aku dah kuyup pun separuh badan sebab tengah tengah elok lelenggang kangkung nak pergi bazar yang tak sampai se-ela dari rumah aku,hujan pun turun.
dan pada masa tu la aku terfikir,bukan terfikir,teringat... bukan teringat ter..errr ter apa apa la,ter-cakap yang aku ni bodoh sebab tak guna payung. oh ok. tak kelaka -.-'.
ok then aku tak berputus asa,aku tetap pergi bazar walau pukul 7.10 malam huehue..then untungnyerzzz pergi lambat semua murah murah sebab daj takde orang ditambah pulak hujan kan..haih :d apa lagi jadi orang terkenall ohohoho..semua offer the good prices..ok ok perasaan la pulak.ngeh ngeh negh :D

--- kutip dosa ringan ringan versi ramdhan--- opss tadi kitaorang..kitaorang??? kitaorang kau terkutuk benda bewarna oren sumpah kelaka.macam annoying orenzzz ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkajdskhdjshjsdhsskjah [acah acah gelak macam annoying orenzz] kelakanya ramadhan ke lima pun nak kutip dosa lagi.macamana nak kutip pahala berkat bulan ghamadan ni? .oh bukan kita memang kebal ke ?tak kutuk orang sehari tak sahh..
**
sekali lagi,exam kali ni sumpah suxkkk komsassaxxxxx benci aku tak tau dia nak apa sebenarnya.apa punya soalan la kertas sekeping tapi soalan dia memang mencabar hati nurani belantara kejadah semua la. bi pun sama. ceh -.-' semua klise.benci lagi lagi summary .lupakan.
OH aku rasa ni la kesan atau implikasi tak setadi lagi lagi bukit kepong sampai kan dah terlupa apa nama watak utama apatah lagi watak sampingan . yang ingat err osman ke othman yusuf tah.arghh failed failed failed.
mana taknya.cuti sabtu ahad asik asik kawan dengan dajjal.tak dajjal setan..ADA la setan hasut aku ajak aku keluar sabtu ahad,nak buat macamana.nawaitu [eceh nawaitu kauuu] kita dah ke arah tu.so kita tak boleh halang .kakahakh. ni dajjal ni tak berenti renti melambai suruh tekan punat ON bermesra mesra dengan dia.dajjal= tivi/leptop. -_-' apa punya setanzz. cis.
EXAM esok?lagi barai.wait and see apa akan jadi.barai ke ok ke k.o ke apa? -.-
**
OH semalam sempat lagi texting texting dengan rakan karib jauh nun di utara.aku sebenarnya risau jugak.asal dia tak text aku lama dah.rupa rupanya "ku sangka panas rupanya hujan ditengahri ".kesiannya dia.patutla senyap menyepi je.takpe takpe aku akan doakan dia dari KD.walaupun KD ni tempat tak berkat.heh -.-'.

penatnya penatnya penatnya gelak sinisana walaupun takde apa apa nak digelakkan kan..lagi lagi bila tengok ni.



apa salah heh kutip dosa sikit sikit.pahala kan dah banyak?
ok la sebenarnya nak cerita lebih tapi tak sempat [jawapan klicey] sebab baru balik dari mana tah.berjalan je la.buku dekat rumah tengah tidorr zzzz z:D
ok chiawwww

1 comment:

Maryam Hafizah said...

x sukes tgk vid. itu!
& oh, t\btw, that vid is cliche.
hahahahaha. ;]